Avatar billede rema Nybegynder
22. marts 2004 - 13:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af site

Ville gerne have lidt ris/ros på denne side:

http://www.nissei.dk

På forhånd tak

rema
Avatar billede nickyc Nybegynder
22. marts 2004 - 13:28 #1
Syntes ærligt talt du skal lave det hele om!
Det ser ik specielt professionelt ud, og det fanger slet ik ens opmærksomhed!

Synes du skal prøve at se på fx. www.paradis-is.dk
De laver også noget med IS
Avatar billede rema Nybegynder
22. marts 2004 - 14:08 #2
Det er nu ikke til slut brugeren, men der imod som ekstra info til en salgs folder.

Så ikke noget med flash

rema:)
Avatar billede rema Nybegynder
22. marts 2004 - 14:09 #3
nickyc>> eller en pæn side www.paradis-is.dk
Avatar billede bongoskatol Nybegynder
22. marts 2004 - 16:03 #4
jeg mener godt at den kan gå an, men en milepæl indenfor hjemmesider bliver den ikke ligefrem. Den er overskuelig og nem at finde rundt på. Måske kunne du bruge andre farver...
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
22. marts 2004 - 16:52 #5
Jeg mener også at siden kunne laves mere indbydene, og derfor er det tit nemmest at starte forfra, så man ikke bliver hængende i det gamle...

Jeg ved selvfølgelig også godt at det er en "træls" melding, nåe man nu lige føler man er færdig - og rimelig tilfreds....

Men for lige at nævne et par ting om den nuværende side:

1) Siden kører MEGET langsomt, taget i betragning af hvad der skal hentes  - (jeg har 2 Mbit)

2) Den store Soft Ice er meget ringe fritskrabet - det skurer i øjnene... desuden synes jeg den er for dominerene på siden.

3) Trykker man under: [softIceMaskiner -> Bordmodeller] har billederne forskellig "Stroke" samt "skygge". -  og på samme side ses der 2 (grimt fritskrabede) soft Ice, en for hver maskine - de må væk! :-)

4) MenuKnappen "Forside" kunne f.eks. lægges øverst.

5) En gylden regel: At man på forsiden, beskriver hvad man kan forvente at se på denne side.

6) EmailLink på kontaktsiden er ikke aktivt

7) Selve PDF manualen - kunne godt trænge til en kærlig hånd - såsom at få billederne beskåret, så de er lige store - og i det hele taget få dem sat pænt op i forhold til teksten. - Ydermere kunne PDF manualen godt trænge til stavekorrektur... - Stavefejl må ikke forekomme - de sender et frygteligt signal...

8)En lille ting: Hvis menuknappen "softicemaskiner" er i et ord - burde "service manual" så ikke også være det?

Det var alt fra mig indtil videre.... hygge!
Avatar billede haiducii Nybegynder
22. marts 2004 - 18:41 #6
Det eneste jeg ikke kan lide er menuen, den hænger for højt i vejrs.
Avatar billede jps6kb Novice
23. marts 2004 - 08:52 #7
-Menuen er for stor ...
-Siden skal holdes i samme bredde på alle sider.
-Links på "forhandlere" er to forskellige skrifttyper.
-"Hvis du ikke har dette program..." -> "Klik her for at hente Adobe Acr..."
-Tekniske data sættes op så det ikke fylder så meget horizontalt.