Avatar billede jonassej Nybegynder
22. marts 2004 - 12:23 Der er 2 kommentarer

cd backup

hej
jeg har hørt man kan lægge et spil ned på ens harddisk uden at installere det og bag efter man ved hjælp af et program SOM demon tools installere et spil fra sin harddisk er der nogen der ved hvordan man gør?
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
22. marts 2004 - 12:24 #1
rip cden "HVIS DETTE ER LOVLIGT" som en Iso fil

instalere deaman tools og start et nyt virtult drev og peg på din iso fil

Så nemt er det

Skal du bruge mere hjælp

MC
Avatar billede Cars10 Praktikant
22. marts 2004 - 12:36 #2
Lav et image i fx. Nero
Installer deamon tools og opret mindst 1 cd-drev (http://www.daemon-tools.cc)
Vælg dit image på HD'en
Nu har du et virtuel cd-drev med dit image (ligesom hvis du havde en cdi)