Avatar billede jakobblochehlers Nybegynder
22. marts 2004 - 11:39 Der er 1 kommentar

Windows - kan ikke eksportere filer

Hej eksperter

Jeg har lige installeret Windows 2000 på min PC.
Jeg har tre problemer:
1) Jeg kan ikke sende mails med vedhæftede filer - uanset filernes art (Word, zip, billeder osv.) Det er lige meget om jeg bruger outlook, outlook ekspres eller eksterne mailservere. Jeg har ingen problemer med at modtage mails.
2) Jeg kan ikke printe.
3) Jeg kan ikke overføre filer fra PC til server med FTP. Det er lige meget hvilket program jeg bruger. Der er ingen problemer med at importerer filerne til PC.

Jeg er absolut ikke ekspert på dette felt. Men det virker som om de tre problemer har en fælles nævner. Alle handlinger, der betyder at der skal sendes filer fra harddisken (til ekstern server, til printer eller som mails) bliver på en eller anden måde blokeret.
Hvad kan der være galt? Håber nogen kan hjælpe.

VH

Jakob
Avatar billede jimdaggerthuggert Nybegynder
25. marts 2004 - 17:58 #1
Har du en firewall kørende?