Avatar billede met Nybegynder
22. marts 2004 - 09:01 Der er 1 løsning

Linial og formatering

Jeg har modtaget et dokument skrevet i Word som skal videresendes til en anden. Inden da vil jeg dog gerne lave nogle enkelte ændringer i dokumentet, men har lidt problemer med den.

Jeg har Word XP.
Linialen for oven bør kunne justeres, men jeg kan ikke få lov til at flytte pilen.

Et stykke nede i teksten er der en ring rundt om en lille tekst, hvor der står: "Formateret: Punktopstilling" - hvordan fjerner jeg dette?
Avatar billede met Nybegynder
22. marts 2004 - 09:09 #1
Hmmm...dokumentet virker til at være skrivebeskyttet, så jeg lukker lige spørgsmålet igen. Beklager ulejligheden.