Avatar billede zhatten Nybegynder
05. februar 2001 - 17:20 Der er 42 kommentarer og
1 løsning

Design søges :o)

Hej eksperter :o)

Jeg søger et design til en tjen penge side.

Bannert : http://www.whitehat.dk/scorguld/grafik/banner.gif
Skal indgår i toppen på siden, det skal være noget alá det som er på www.backslash.dk Men der skal kun være 3 menuer i hver side.

Farverne skal være opfriskende, men heller ikke det helt vilde så det bliver for meget.

Det skal tilpasses 800x600.

Siden skal være sådan en WOW den er Cool, men samtigdig henvise til at det er en tjen penge side, bla. med det banner i toppen.

Flere oplysninger ? skriv løs. Kan du ikke programere altså sætte det op men bare lave grafikene så lav det og en tegning over hvordan det skal se ud, så kan jeg senere spørge på eksperten om der ikke er en som kan sætte det op :o)

Lav noget - så kan jeg rette i det bagefter.

- Zhatten
Avatar billede hoejrup Nybegynder
05. februar 2001 - 17:24 #1
Logoet er alt for voldsomt, hvis siden kun skal være 800x600.

/per
Avatar billede {dark} Nybegynder
05. februar 2001 - 17:29 #2
Jo, det vil jeg da godt.....jeg har lavet bl.a.
www.nfs-net.dk og www.pedesign.subnet.dk
jeg vil have 300 kr for det og en lille point, men så bliver det mere end bare \"WOW\" det bliver ligså sejt som 222.kashmir.dk
Avatar billede {dark} Nybegynder
05. februar 2001 - 17:30 #3
ups 222=www
Avatar billede ezzuk Nybegynder
05. februar 2001 - 17:46 #4
>>>zhatten: hvem var det som lavede dit logo, det er eddermame flot!
Avatar billede engrob Nybegynder
05. februar 2001 - 17:49 #5
ezzuk> mener du det???
Avatar billede ezzuk Nybegynder
05. februar 2001 - 17:51 #6
ja, det er da kanont lavet. er det da dit arbejde?
Avatar billede engrob Nybegynder
05. februar 2001 - 17:51 #7
Nej.
Avatar billede engrob Nybegynder
05. februar 2001 - 17:52 #8
Ham der manden er da totalt grim. No offence misskat
Avatar billede nomiz Nybegynder
05. februar 2001 - 17:54 #9
http://www.whitehat.dk/scorguld/
-  Er det ikke liiige lidt ripoff af
http://www.backslash.dk/  ??
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. februar 2001 - 17:55 #10
zhatten<--> Kan du ikke angive nogle mål? F.eks 256*165?
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. februar 2001 - 17:59 #11
Det du henviser til er 775*80... tror du ikke du skulle bruge et mere standard mål?
F.eks 400*40? 250*60(ligesom www.123ferie.dk/banner/250x60(4).gif)
Avatar billede worbech Nybegynder
05. februar 2001 - 19:42 #12
Vil du kun give point for det eller vil du også et beløb på det? Hilsen Staz
Avatar billede zhatten Nybegynder
05. februar 2001 - 23:14 #13
nomiz : Jov jeg vil også gerne have siden alá www.backslash.dk :o) Noeg ti samme stil, derfor har jeg \"lånt\" kilden så jeg kan side og lave om og sådan, jeg har allerede nu lavet noget om på den igen og det er jo også derfor jeg søger et design til den slags \"stil\".

tommyf : kommer siden op over 780 pixel i bredten kommer der scollbar på i 800x600 :o(

worbech : Er du også brugeren staz ???

Til jer alle : Jeg vil kun give points.

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
05. februar 2001 - 23:15 #14
forresten så er det misskat som har lavet det logo :o)

- Zhatten
Avatar billede staz Nybegynder
06. februar 2001 - 11:00 #15
Zhatten >> Nej brugeren worbech er ikke også mig, det er en af mine kammerater som jeg sad oppe hos igår og så skrev han lige for mig, da jeg ikke gad og logge på... :-)

Forresten så virker din side ikke i netcape på en Imac

---- Staz ----
Avatar billede staz Nybegynder
06. februar 2001 - 11:38 #16
Her er et lille design. Det har ikke noget med dit banner og gøre men.........

http://www.whitehat.dk/pixel/scorguld.gif

---- Staz ----
Avatar billede zhatten Nybegynder
06. februar 2001 - 16:14 #17
staz :

Siden er alt for rød, og mit logo skal være på siden, derfor skal resten af siden holde sig i lyserød blå gul hvid og sort :o)

- Zhatten
Avatar billede Trine Nybegynder
06. februar 2001 - 18:07 #18
Jeg kigger på det ;-)
Avatar billede Trine Nybegynder
07. februar 2001 - 10:22 #19
Hvad synes du om:
http://www.lbarkivet.subnet.dk/scorguld/index.htm

???

Trine / Misskat
Avatar billede ezzuk Nybegynder
07. februar 2001 - 10:54 #20
hvis jeg må sige min mening: det er du ikke helt dårlig til :-)
Avatar billede Trine Nybegynder
07. februar 2001 - 10:55 #21
Tak skal du have...Hehe...troede lige, at der kom lidt kritik *SS*
Avatar billede zhatten Nybegynder
07. februar 2001 - 11:22 #22
Kan du prøve at indsætte noget tekst på siden ? Prøv f.eks at tage det fra www.whitehat.dk/scorguld og sætte ind.

- Zhatten
Avatar billede Trine Nybegynder
07. februar 2001 - 11:23 #23
Kommer...Jeg siger lige til, når det er sat ind.

;-)
Avatar billede Trine Nybegynder
07. februar 2001 - 12:00 #24
Så er det sat ind ;-)
http://www.lbarkivet.subnet.dk/scorguld/index2.htm

Hvad synes du?

Trine / Misskat
Avatar billede zhatten Nybegynder
07. februar 2001 - 12:06 #25
Prøv at lave en hvor teksten ikke er centret, så kan jeg lige sammenligne. Også skal toppen af tekst boksen ned ved siden af toppen af menu boksen

- Zhatten
Avatar billede Trine Nybegynder
07. februar 2001 - 12:14 #26
Avatar billede zhatten Nybegynder
07. februar 2001 - 12:17 #27
Med venlig hilsen og det der under skal være centret.

Teksten i de små menuer skal også være uden centrering.

Ellers ser det meget fint ud :o) Jeg ser nærmere på det senere for en lærer er skide sur fordi vi sidder her inde :o(

- Zhatten
Avatar billede Trine Nybegynder
07. februar 2001 - 13:11 #28
Det ser dumt du, hvis menu-indhold ikke er centeret. Men det bestemmer du selvfølgelig:

http://www.lbarkivet.subnet.dk/scorguld/index2b.htm
http://www.lbarkivet.subnet.dk/scorguld/index2.htm

Trine / Misskat
Avatar billede Trine Nybegynder
07. februar 2001 - 13:12 #29
Jeg synes index2 er bedst ;-)

Trine / Misskat
Avatar billede a-torsten Nybegynder
07. februar 2001 - 13:22 #30
Hej Zhatten....

Det er mig der har lavet BackSlash.dk .  Jeg kan godt lave noget til dig lign.  mit, men du bliver nok nødt til at vente en uges tide, da jeg tager til London på fredag.

-Anders

PS: Du må godt købe mit design hvis du vil....

-Anders
Avatar billede a-torsten Nybegynder
07. februar 2001 - 13:24 #31
Hmm.... Pris: Et stavekursus til mig... *hehe*

-Anders \"The Turkfejl\" Pedersen
Avatar billede zhatten Nybegynder
07. februar 2001 - 15:36 #32
misskat : I alle menuerne i index2b på nær hovedmenuen er der mellemrum fra overskriften og ned til tekst boksen :o(

Men jeg kan selvfølgelig lige selv gå ind og rette lidt på det jeg vender tilbage.

a-torsten : Du må da godt komme med et bud :o)

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
07. februar 2001 - 15:43 #33
misskat : Sender du ikke alle billederne ???

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
07. februar 2001 - 15:45 #34
behøves ikke :o) har selv kopieret dem alle fra siden.

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
07. februar 2001 - 16:02 #35
misskat : Det er meget flot :o) Skal de andre ikke også lige have en chance for at prøve ?

Hvis der er andre som har lyst så meld jer nu.

- Zhatten
Avatar billede Trine Nybegynder
07. februar 2001 - 17:26 #36
Hvis du har kopieret alle billederne, og selv arbejder videre med det, må jeg så gå ud fra, at du siger go\' for mit design?
Avatar billede zhatten Nybegynder
07. februar 2001 - 17:43 #37
misskat : jeg tog bare den anden hvor der ikke var mellemrum og satte teksten som jeg ville have :o) Der skal meget til for at slå dit design, men jeg synes lige a-torsten skulle have chancen :o) a-torsten skriv lige tilbage om du stadig er frisk på at prøve.

Jeg kan vildt godt lide dit design misskat :o) Det er godt lavet.

- Zhatten
Avatar billede a-torsten Nybegynder
07. februar 2001 - 21:27 #38
hej Zhatten....

Jeg er nok nødt til at melde pas, da jeg som sagt først har muligheden for at lave et design sidst på næste uge, da jeg fredag tager nogle dage til london.

-Anders
Avatar billede zhatten Nybegynder
08. februar 2001 - 11:33 #39
misskat : Jeg tager dit fede design :o) Det er fanme kult.

- Zhatten
Avatar billede Trine Nybegynder
08. februar 2001 - 12:05 #40
Ta skal du have *SS*

Det var ikke helt som den side du efterspurgte, men prinzippet er det samme. Jeg synes ikke man skal efterligne andre sites, hvis man kan undgå det. Det var spændende at lave.

Sig lige til, når siden www.scorguld.dk er oppe at køre, ikk\'?

Held og lykke!

Trine / Misskat
Avatar billede zhatten Nybegynder
08. februar 2001 - 14:31 #41
Det vil jeg Gøre :o) Jeg mangler bare et lille webhotle :o) Det skal ikke være så stort for på siden skal det jo bare være normalt HTML og omkring 25 sider :o) Jeg vil også gerne have php så jeg kan lave include, så når jeg laver om på en menu skal jeg kun gøre det et sted :o)

Når jeg har fundet dette, og oprettede domænet, skal su nok få det at vide :o)

- Zhatten
Avatar billede Trine Nybegynder
08. februar 2001 - 14:36 #42
Køb det hos www.leweb.dk der får man mega meget for pengene.
Avatar billede zhatten Nybegynder
08. februar 2001 - 14:45 #43
misskat : Jeg nåde desværre at oprette et spm. før jeg så dit svar med et webhotel her inde :o( Se under Generalt - Webhotel.

- Zhatten