Avatar billede boomshanka Nybegynder
05. februar 2001 - 17:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Roger Wilco

Er der nogen, som har erfaring med programmet? Jeg har udført en clean install og jeg kan også sagtens logge på en kanal. Alligevel virker lyden ikke (recieve, send/recieve - det gør ingen forskel). Er der nogen, som har en idé om, hvad der kunne være galt?
Avatar billede roger Nybegynder
09. maj 2001 - 03:29 #1
hvis du både skal modtage og sende, så skal dit lydkort understøtte full duplex......
Avatar billede kongen Nybegynder
16. maj 2001 - 13:37 #2
Samtidig regner jeg naturligvis med at du har sat din mikrofon etc ordentlig op. Kontakt mig på icq 15070003 eller kongen19@hotmail.com, så sætter jeg en server op, så vi kan teste det.
Avatar billede boomshanka Nybegynder
20. maj 2001 - 11:15 #3
Okay. Jeg har måtte sende min harddisk til Jylland, fordi den var defekt (derfor svarer jeg først nu). Jeg prøver så snart jeg får ICQ op at køre.