Avatar billede javanewbie11 Nybegynder
21. marts 2004 - 20:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Opdaterbar forespørgsel

Nogen der kan hjælp med at løse flg. fejl?

System.Web.Services.Protocols.SoapException: Serveren kunne ikke behandle anmodningen. ---> System.Data.OleDb.OleDbException: Handlingen skal bruge en opdaterbar forespørgsel. at System.Data.Common.DbDataAdapter.Update(DataRow[] dataRows, DataTableMapping tableMapping) at System.Data.Common.DbDataAdapter.Update(DataSet dataSet, String srcTable) at BRWebService.Service1.InsertBugReport(String bugnr, String appl, String tester, String udvikler, String precond, String beskr, String oprdato, String steps, String forvRes, String aktRes, String statusnum, String prioritetnum, String hypnum, String defektnum, String andet) in c:\inetpub\wwwroot\brwebservice\service1.asmx.cs:line 493 --- Slut på staksporing af indre undtagelser ---
Avatar billede skg Nybegynder
22. marts 2004 - 01:43 #1
hvorfor er det på dansk ?
har du ødelagt .Net ?

eller prikGarn ... *suk*
Avatar billede dgivoni Nybegynder
22. marts 2004 - 17:59 #2
Det handler om at saette bruger-rettigheder paa din (Access?) database eller den mappe den ligger i.
Avatar billede javanewbie11 Nybegynder
23. marts 2004 - 06:32 #3
dgivoni:
hvordan det?
Avatar billede javanewbie11 Nybegynder
23. marts 2004 - 06:38 #4
Kan du ikke forklare nærmere, hvordan det gøres?
Avatar billede dgivoni Nybegynder
23. marts 2004 - 11:06 #5
Proev at tjekke dette spoergsmaal, som handler om samme problem:
http://www.eksperten.dk/spm/480228
Avatar billede dgivoni Nybegynder
23. marts 2004 - 11:06 #6
Avatar billede javanewbie11 Nybegynder
24. marts 2004 - 11:28 #7
Tak for hjælpen, det var løsningen.
Artiklen hjalp...
Avatar billede dgivoni Nybegynder
24. marts 2004 - 11:29 #8
Det var saa lidt :)