Avatar billede ethnoplanet Nybegynder
05. februar 2001 - 16:43 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

ikke vigtigt (test)

Jeg skal lige have smidt de her points over på mit andet nick...
Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 16:44 #1
det er snyd, det må man ikke
Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 16:45 #2
gør du det blvier du altså andmeldt til admin :(
Avatar billede vandhunden Nybegynder
05. februar 2001 - 16:47 #3
Enig. Hvad tror du der ville ske hvis alle gjorde sådan? Man er nødt til at stå ved den \"identitet\" man har på eksperten. Ellers kunne vi jo allesammen gøre os upopulære og skifte til et andet nick når det blev for slemt. Nul putte.

/Andreas
Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 16:49 #4
du kan bare trække dem tilbage ved selv at svare, og tro mig det er alt for nemt at finde ud af hvem der snyder
Avatar billede ethnoplanet Nybegynder
05. februar 2001 - 16:53 #5
ok tak magnus, det gør jeg så.

Men jeg synes fandeme I er underlige. Jeg har ikke gjort mig upopulær på nogen måde, men ønsker bare at droppe dette nick, da det er er firma-nick - pointene er mine.

\"Hvad tror du der sker hvis alle gør sådan\". Sikke da noget vås, undskyld jeg siger det.

Men ok.. Jeg gider ikke noget brok.

Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 16:56 #6
jeg siger tak
men vi ved jo alle du bare gør det på et andet tidspunkt
Avatar billede ethnoplanet Nybegynder
05. februar 2001 - 17:06 #7
Næppe, for så kommer du jo bare efter mig.  ;-)

Men jeg kan altså ikke se problemet, men hvis reglerne er sådan, bøjer jeg mig.
Avatar billede beaviz Nybegynder
05. februar 2001 - 17:18 #8
magnus48: Hvad ved du om at ethnoplanet vil g0re det paa et andet tidspunkt?
Avatar billede ethnoplanet Nybegynder
05. februar 2001 - 17:22 #9
Lige en kommentar mere:

Helt ærligt så vidste jeg ikke det var et problem, det kommer blot bag på mig, at det var.
Det var kun af bekvemmelige grunde det skulle gøres.. jeg mener, at hvis det var min mening at fuske havde jeg vel ikke skrevet i indlægget hvad der var min hensigt.
Avatar billede stangen Nybegynder
05. februar 2001 - 17:27 #10
Jeg synes generelt at der for meget fokus på pointene på eksperten.dk. Hele ideen er vel at hjælpe hinanden med nogle problemer og give andre muligheden for at læse løsningerne og dermed få løst lignende problemer.

Magnus48 : Hvem har gjort dig til politimand på eksperten?
Avatar billede beaviz Nybegynder
06. februar 2001 - 01:15 #11
stangen: så enig, så enig, der er ALT for stor fokus på pointene her, jeg har ofte tænkt på hvordan ekspertens brugere vilel klare sig på usenet, uden pointene :)
Avatar billede vandhunden Nybegynder
06. februar 2001 - 18:07 #12
Jaja, det kan godt være at jeg overreagrede en smule, men det er stadig imod reglerne, sådan er det bare. Ligemeget om det er en skør regel.