Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 16:38 Der er 18 kommentarer og
2 løsninger

Bin til ISO

skal bruge et program men ELLER giv mig en instruktion på hvordan man bruger bin2iso
Avatar billede krusell Nybegynder
05. februar 2001 - 17:03 #1
Er det ikke 3. gang du stiller det her spørgsmål?
Husk nu, at man ikke må stille et spørgsmål, mere end en gang...
Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 17:04 #2
jeg har ikke fået et svar jeg kunne bruge, og jeg har gevet point til dem der har prøvet at hjælpe så det er vel min sag :)
Avatar billede otte Nybegynder
05. februar 2001 - 17:07 #3
skriv raw2iso *.bin *.iso

* er filnavnene.
Dette gøres i den folder hvor raw2iso ligger
Avatar billede xtom2 Nybegynder
05. februar 2001 - 17:08 #4
\"..This chap writes nfo\'s after my own heart. For those of you who know what bin files are.. neat.. for those who dont.. here\'s the trick... That the raw2iso.exe and its .c partner and place them into
your Windows\\command dir .. To convert the .BIN file to .ISO just type raw2iso *.bin *.iso (* being the name of course.)..\"

Programfiler
http://home.sol.no/~xguanfei/Bin2Iso/

Ovenstående tekst
http://home.sol.no/~xguanfei/Bin2Iso/Info.txt

Håber det er noget du kan bruge?

Xtom` =)
Avatar billede krusell Nybegynder
05. februar 2001 - 17:11 #5
Tjoe, men man må nu ikke stille det samme spørgsmål flere gange.
Så hvis du ikke har fået ordenlig svar i de forgående spørgsmål, så skal du lade være med at lukke dem indtil du har fået ordenligt svar og de har jo ikke været åbent i mere en en eller to dage...
Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 17:14 #6
xtom jeg er altså virkelig en nar til det, kan du ikke fortælle mig hvad jeg skal`gøre?
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
05. februar 2001 - 17:15 #7
Hvis han har lukket sprøgsmålene kan det vel være lige meget om han stiller det igen...
Avatar billede krusell Nybegynder
05. februar 2001 - 17:22 #8
\"Kategori

Vælg kategori

Vælg herover den kategori der passer bedst til dit spørgsmål.

OBS: Spørgsmål må kun oprettes 1 gang !

Spørgsmål titel

Spørgsmål \"

copy/paste fra opret spørsmål siden.
Der står:\"OBS: Spørgsmål må kun oprettes 1 gang !\" meget tydeligt med rødt, så nej, det kan ikke være ligemeget. Jeg gider f.x. ikke modtage emails hele tiden med det samme spørgsmål og deres database bliver fyldt op med de samme spørgsmål, så det kan være sværere at finde lige det spørgsmål man leder efter. Og hvorfor har han lukket spørgsmålet efter en dag når han ikke har fået et svar han kan bruge? Det er da lidtlatterligt...
Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 17:23 #9
karusel jeg har ikke oprettet det samme sp. igen jeg har omformuleret dem så alle kunne forstå dem, jeg er så lige glad med hvad du siger jeg læser det ikke alligevel så lad vær at skrive
Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 17:52 #10
xtom jeg ville meget gerne give dig de 100 point men jeg lader dem ligge indtil du fortæller mig hvrodan man bruger programmet :(
skriv til mig på dkuneo@hotmail.com
Avatar billede xtom2 Nybegynder
05. februar 2001 - 19:19 #11
Uhm.. der står oversat det samme som hvad \"otte\" har skrevet:
\"..for at konvertere *.bin-filen til *.iso, skal du taste RAW2ISO [FILNAVN].BIN [FILNAVN].ISO ..\"
Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 19:28 #12
hvorhenne skal jeg gøre det? i kør?
Avatar billede xtom2 Nybegynder
05. februar 2001 - 19:41 #13
Først flytter du \"raw2iso.exe\" og \"raw2iso.c\" ned i dit \"C:\\Windows\\Command\"-katalog. Derefter kan du enten vælge \"Start\" og \"kør\" eller bruge din \"MS-DOS prompt\" til at finde det korrekte katalog med filen du vil have konverteret. Dér skriver du \"raw2iso tralala.bin tralala.iso\" og vupti.
Avatar billede xtom2 Nybegynder
05. februar 2001 - 19:50 #14
Modtaget email fra \"Thomas Jensen\" <dkuneo@hotmail.com>
05-02-01 kl. 19:43

jeg ved godt at du ikke vil svare på sp. i din email, men jeg kan ikke give
dig de 100 point før du fortæller mig hvorhenne jeg skal skrive det, altså

min bin fil ligger i  c: \\games\\iso\\dvn-iso.bin
min che fil ligger i  c: \\games\\iso\\dvn-iso.che

hvad skal jeg skrive og hvor henne?
_________________________________________________________________________
Get Your Private, Free E-mail from MSN Hotmail at http://www.hotmail.com.
Avatar billede xtom2 Nybegynder
05. februar 2001 - 19:50 #15
Jeg gider ikke gentage mig selv.. jeg svarer IKKE på spm. i min email.
Avatar billede xtom2 Nybegynder
05. februar 2001 - 19:55 #16
Hvis du ikke har fattet pointen endnu, skal du gå til dit c:\\games\\iso katalog og skrive:

raw2iso dvn-iso.bin dvn-iso.iso
Avatar billede hotpop Novice
05. februar 2001 - 20:44 #17
Gå via start - programmer - tilbehør - MS-DOS-prompt - gå til dit c:\\games\\iso bibliotek og skriv:raw2iso dvn-iso.bin dvn-iso.iso

MVH
Hotpop

Avatar billede magnus48 Nybegynder
06. februar 2001 - 17:42 #18
xtom da jeg ikke kunne få dit til at virke giver jeg dig 71 point, de sidste 21 beholder jeg
OG JEG SNYDER IKKE JEG HAR FÅET SVAR PÅ MIT SP. MEN IKKE AF XTOM MEN AF JDAUGAARD
http://www.eksperten.dk/spm/48076
SÅ JEG GIVER XTOM POINT UDEN AT HAN HAR GJORDT NOGET
Avatar billede magnus48 Nybegynder
06. februar 2001 - 17:42 #19
jeg siger tak til jdaugaard
og grunden til at jeg beholder de 21 og ikke et rundt tal er at jeg mangler 21 for at få 500 point
Avatar billede nf_maz Nybegynder
06. juni 2001 - 14:49 #20
hvis du skriver d i gjort, så får du din hale smurt! ... hehe