Avatar billede .mox Nybegynder
21. marts 2004 - 18:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nyt Grafik Kort

Halløj :)

Så er tiden til et nyt grafik kort kommet.

Jeg har kigget på  Saphrine(eller noget) Radeon 9800 PRO AiW
men jeg syntes den er liiige dyrt nok. Overvejer den som sagt, men hvilket grafik kort kan I/du anbefale som har Tv-Tuner inbygget?

Det skal være "fremtidsikret" plus, som før nævnt, Tv-Tuner i.

Plus hvis i har erfaringere fra ligende kort, f.eks et AiW (er kvalitetn god?) eller et 9800 pr0( er de gode?) eller Saphrine er det et godt mærke

p.s. sry for stavefejl :(
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. marts 2004 - 18:28 #1
Jeg har et Sapphire AIW 9800Pro og er tilfreds med det, kan kører de nyeste spil uden problem, se TV og optage fra video (fra enten cmposit eller s-vhs)

Det eneste minus jeg kan se iøjeblikket er at TV-OUT ikke virker med DirectX 9.0b (selv med den patch som MS har udgivet virker det ikke, så jeg kører med 9.0a stadig)
Fejlen ligger hos Microsoft, ikke sapphire eller ATI
Avatar billede .mox Nybegynder
21. marts 2004 - 18:30 #2
hmm okay, når jeg f.eks ser TV, på Pc'en kan jeg så godt optage det direkte der fra, ned på Pc'en?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. marts 2004 - 18:31 #3
ja
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. marts 2004 - 18:34 #4
doh, TV tuneren virker ikke med 9.0b.

TV-OUT virker fint ;o)
Avatar billede .mox Nybegynder
21. marts 2004 - 19:53 #5
Okay det lyder godt - Hvor har du købt det, plus hvilket software (og spil?) fulgte der med?

husk at "svar" i stedet for "kommentar" hvis du vil have nogle af point'sne!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. marts 2004 - 20:41 #6
købte det hos shg.dk der fulgte Tomb Raider - The Angel og darkness, drivere og Pinnacle Studio 8 SE med
Avatar billede .mox Nybegynder
21. marts 2004 - 20:50 #7
Okay - Takker for hjælpen - Køber kortet, men lige et sidste spørgsmål, der følger fjernbetjening med ikke? Er den god? ikke at det betyder noget, jeg ville bare gerne bide det :D

og Husk at SVAR, hvis du vil have point!!! ellers giver jeg dem jo bare til mig selv igen og det er jo ikke meningen med systemet... men Tak for jælpen
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. marts 2004 - 21:26 #8
Ja der følger fjernbetjening med (ATI remote wonder)
jeg har ikke rigtigt brugt den, da jeg ikke har brug den :(

review af ATI Remote Wonder
http://www.3dgameman.com/vr/ati/ati_remote_wonder/video_review.htm
Avatar billede .mox Nybegynder
22. marts 2004 - 07:25 #9
Tak
Avatar billede rkhdk Nybegynder
26. marts 2004 - 15:43 #10
Takker For Pointz! ;o)