Avatar billede wuddie Nybegynder
21. marts 2004 - 16:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Betaling på internettet. Skal told og skat indblandes?

Hej Alle derude =)

Jeg er webmaster på en side, hvor vi vil indføre en VIP ordning, hvor at man mod betaling for ekstra gode ydelser, og fordeler i visse butikker her i landet.

- Men har I nogen idé om reglerne mht. indkomst osv. - Det skal siges at jeg stadig får SU, og skal jeg oprette en konto med firmanavn?

Jeg vil blive glad hvis der er nogle med erfaring der kan fortælle lidt om dette emne :)

Mvh.,
Jens Quitzau
Avatar billede noob2003 Nybegynder
21. marts 2004 - 17:23 #1
uden 10.000 kr pr.år skal du ikke moms reg firma
Avatar billede ALS Praktikant
21. marts 2004 - 17:35 #2
noob2003 er forkert.
Grænsen for hvornår man skal moms-registrerets er hævet til en omsætning på 50.000 Kr. årligt.

Men, du skal betale skat af din indtægt uanset beløbets størrelse, så det skal oplyses på din selvangivelse.
Avatar billede wuddie Nybegynder
21. marts 2004 - 17:59 #3
Tak for svarene! - Jeg tror lige jeg ringer til T & S for at være sikker :D