Avatar billede rpgnerd Nybegynder
21. marts 2004 - 16:00 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Lave et spil

Hej

Vi er 2 drenge på 14 og 15

Stefan og Simon

Stefan er "nørd" til RPG. Han læser og ved næsten alt om det.
Han kan lave en handling/historie på en time til en hel
verden hvis det skulle være og han skal bare vide noget fakta
om jeres "verden" så er den lavet.

Simon er "nørd" til det generele i spillet. Beskrive bla. Grafik, Quests, Skills
Level-feats osv. der skal laves om. Han er en sjov fyr at snakke med, god til at
finde "fejl" og mangler.

Vi er begge 2 nogle drenge med god fantasi til at sætte spilet
igang. Vi er et rigtigt RPG Tag-Team.

så derfor spørger vi nu.... Om der er nogen der mangler os til et spilprojekt, hvor vi har "job" som det beskrevet ovenover...

På forhånd tak

Simon og Stefan
Avatar billede hashkagen Nybegynder
21. marts 2004 - 16:21 #1
hmm..?
hvilken form for grafik er det helt præcist? (er det i en høj opløsning?) eller rimeligt firkantet.

Hvor stor er den verden ham Stefan kan lave sådan cirka?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
21. marts 2004 - 16:40 #2
Der er massere af oplysninger mv. her: http://www.spiludvikling.dk

/per
Avatar billede rpgnerd Nybegynder
21. marts 2004 - 18:05 #3
Hashkagen: Min MSN hedder Hardfire@tibiamail.net, vi kan skrive sammen på msn....
Avatar billede Slawomir Seniormester
21. marts 2004 - 18:26 #4
rpgnerd --> jeg vil da også høre lidt om det, kan du ikke skrive lidt mere?
Avatar billede rpgnerd Nybegynder
22. marts 2004 - 10:49 #5
Altså vi henretter os kun til jer som har tænkt sig at starte et projekt hvor vi eventuelt kunne komme med som det beskrevet ovenover i vores "Spørgsmål".

Men burgerking... Min Msn er Hardfire@tibiamail.net  skriv til mig på msn på fredag den.... så kan vi tale lidt mere sammen.
Avatar billede rpgnerd Nybegynder
22. marts 2004 - 10:50 #6
den 26 marts var det jeg mente... skriv til mig fredag den 26 marts på msn...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
22. marts 2004 - 12:20 #7
"vi henretter os" skal rettes til "vi henvender os".

Hvorfor går i ikke ind på spiludvikling.dk, hvor der er massere
af talenter inden for spiludvikling. så finder i sikkert det i
søger efter.

/per
Avatar billede rpgnerd Nybegynder
22. marts 2004 - 12:56 #8
De har vi også gjort, vi har oprettet et post derinde. Men det kunne jo være der var nogen her på eksperten.dk der endnu ikke havde set denne tråd, og som havde gang i et projekt

hvem ved?

PS: Tak for rettelsen
Avatar billede hashkagen Nybegynder
22. marts 2004 - 17:33 #9
rimeligt psyko at sådan pludseligt henrette sig til os ik? :-> LOL
Avatar billede rpgnerd Nybegynder
17. juni 2004 - 16:12 #10
lukker dette spm...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
17. juni 2004 - 16:36 #11
Velbekommen!

Helt i orden. :-)

/per