Avatar billede sebastian- Nybegynder
21. marts 2004 - 15:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilken DVD brænder er bedst til under 1000 kr.

Hej jeg skal ud og have en DVD brænder, men jeg ved ikke hvilken jeg skal vælge. Så kan i anbefale mærke og hvilke ting den skal kunne.

PS. så har jeg kigget lidt på NEC 1300.
Avatar billede justaname Nybegynder
21. marts 2004 - 16:25 #1
den dvd brænder gigabyte er kommet med skulle være ret god... den har fået top karakter i alle tests, kan ikke lige huske hvad den hedder men den er fra gigabyte
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2004 - 16:26 #2
Jeg kan anbefale NEC 2500 til ca. 800 kr., som jeg selv har købt. Det er storebroderen til 1300. Den koster 100-150 mere, og brænder med 8x i forhold til 1300'en på 4x. Jeg har købt den hos www.shg.dk, men kan fås fra 762 kr. på edbpriser.dk
Avatar billede sebastian- Nybegynder
22. marts 2004 - 11:11 #3
Okay jeg overvejer meget den NEC 2500. Men jeg vil lige høre der er ikke nogen som kan anbefale andre? eller nogen som har link til nogen test?
Avatar billede sebastian- Nybegynder
24. marts 2004 - 19:24 #4
der er ikke nogen andre som kan hjælpe med?
Avatar billede justaname Nybegynder
24. marts 2004 - 21:50 #5
hehe, det er det sikkert ikke... prøv at ringe til shg.dk's teknikker.
du skal dog være sikker på at du får fat i teknikker afdelingen - de plejer at have pænt meget forstand på det de snakker om og de er jo ikke sælgere der fyre en masse junke af bare får at få lorted solgt.
du kan self også ringe til midt-data og andre af de store butikker.

igen vil jeg lige gøre dig opmærksom på, at du skal have fat i teknikker afdelingen.