Avatar billede pilfinger Nybegynder
21. marts 2004 - 15:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

harddisk til toshiba 2800 satellite hvilke kan jeg købe.

Hej jeg har en bærbar toshiba 2800 satellite  som jeg overvejer at købe en nye harddisk til men ´jeg er usikker på hvad jeg kan købe til den og hvad de evt koster... er der nogle som har prøvet at sætte ny disk i en toshiba bærbar. og ved hvad man skal købe skal bruge nogle specifikationer på hvad det er man kan få.
Avatar billede justaname Nybegynder
21. marts 2004 - 16:27 #1
skulle mene du kan bruge de fleste bærbare harddiske.
du skal dog være opmærksom på om dit motherboard kan understøtte den hvis den bliver større end den der var i da du købte den.
du skal også være opmærksom på at harddiskene til bærbare computere kan variere i højden - der skulle jo gerne være plads til den i din box
Avatar billede pilfinger Nybegynder
27. juni 2004 - 12:56 #2
har fundet en løsning for hjælp fra en ven som ved hvad der skal gøres.
Avatar billede justaname Nybegynder
27. juni 2004 - 19:18 #3
haha, der er sgu gået lidt tid siden spørgsmålet blev oprettet ;O)