Avatar billede sokkefjams Nybegynder
21. marts 2004 - 13:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Data centre og server farms

Hej eksperter!
Jeg er ved at skrive et projekt for et firma.
I den forbindelse skulle jeg gerne skrive noget om ovenstående, altså data centre og server farms.

Jeg mangler nogle kilder, ved i hvor man kan finde det på nettet?
Noget der fortæller noget om hvordan det sættes op og hvorfor.

Jeg ved at begge benyttes af banker og forsikringsselskaber, men kan i hjælpe mig med kilder hvor jeg kan finde mere info???

På forhånd tak for hjælpen

Mvh Sokkefjams
Avatar billede strych9 Praktikant
26. juni 2004 - 11:32 #1
interessant brugernavn hehe..

Er dit spørgsmål stadig relevant, eller skal jeg spare anstrengelserne?
Avatar billede sokkefjams Nybegynder
27. juni 2004 - 11:37 #2
Har løst opgaven, ikke aktuelt mere