Avatar billede delphimann Nybegynder
05. februar 2001 - 14:45 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

PHP CHAT

Jeg søger en php chat til min hjemme side den skal kunne det her.
4 statuser (Gæst normal CoAdmin og admin)
Du skal kunne sparke folk ud af chatten
Men skal kunne se hvor mange der er online
Være bruger skal selv kunne vagle farverne !
+ der også skal være en tidsliste

Den skal også være mysql styret !

På for hånd tak
/Delphimann
Avatar billede zhatten Nybegynder
05. februar 2001 - 14:47 #1
Har du prøvet tinychat ? den har alt det du vil have på nær tidstæller, jeg kan sende den til dig hvis du er interreseret ?

- Zhatten
Avatar billede delphimann Nybegynder
05. februar 2001 - 14:48 #2
Zhatten den har....
den mangler også at kunne vise hvormange der er online !
Avatar billede delphimann Nybegynder
05. februar 2001 - 14:55 #3
og hvis det er noget der er godt kan det være jeg også vil gi\' $ for det... nem så skal det være uden © og det gør ikke noget man ikke kan valge sin egne farver
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
05. februar 2001 - 15:24 #4
Jeg har lavet en som kan udbygges, kan du PHP?
Avatar billede andreas Nybegynder
05. februar 2001 - 15:49 #5
hvad er godt og hvor mange penge vil du give... ???
Jeg har evt. en du kan købe, den kan meget og har meget mere end det du skriver.
Avatar billede delphimann Nybegynder
05. februar 2001 - 15:50 #6
OK andreas kom med et bud !!
Avatar billede delphimann Nybegynder
05. februar 2001 - 15:51 #7
Pcgamez.... ja jeg kan en del men ikke for meget...
Avatar billede andreas Nybegynder
05. februar 2001 - 16:11 #8
tjaa... 4000,- så har du en chat..

her kan du se hvad der er på den af funktioner
http://www.freehelp.dk/chat/funktioner.htm
der kommer også tidsliste og profil system.

Så lidt info om hvor hurtig den er:

Udskrivning af beskeder: 0.00026810169219971 sek
Hentning fra MySQL: 0.0075240135192871 sek
Skrivening af egen besked: 0.033505082130432 sek
Avatar billede delphimann Nybegynder
05. februar 2001 - 16:13 #9
hmm kender en der har en chat der kan det samme han sælger den bare for 2000,-
Avatar billede delphimann Nybegynder
05. februar 2001 - 16:16 #10
ellers tak... så mange penge har jeg ikke og hvor er din tids liste !?
Avatar billede andreas Nybegynder
05. februar 2001 - 16:32 #11
den er ikke helt færdig...

hvem har sådan en chat, og tror du også den er lige så hurtig, + er den også sikker... ???
Avatar billede benzon Praktikant
06. februar 2001 - 07:57 #12
Hej Delpimann,

Jeg kan give dig et link til en asp chat der er kanon og kan alt det du ville have den til men der er ikke co-admin funktion, men du kan have er det 4 admins til din side, bare skriv så smider jeg et link af sted kan også sætte den op for dig vis den server du ligger på understøtter asp, du kan se et exempel på www.ch1.dk/chat det er en jeg har sat op

MVH
Søren

P.s. Den kan alt det der pjat med farver og en hel del mere minder meget om Opasias chat.
Avatar billede krn Nybegynder
06. februar 2001 - 09:45 #13
Du kan købe denne for 50,-
http://nuker.dk/krn-chat 1

Den har KUN fået ros!

Mvh Kristian
http://www.krn-online.f2s.com
Avatar billede delphimann Nybegynder
06. februar 2001 - 10:00 #14
andreas >>> se starchat.dk
Benzon... mange tak men ellers tak (min server understøtter ikke asp.)
krn>> jo en 50,- lyder fedt er dig der har lavet den !? der er en del fejl på men man skal jo heller ikke regne med at få den bedste chat i verden for en 50,- ... men den størreste fejl af dem alle er at du ikke kan logge på som gæst gider du at fikse det selv ( jeg kan nok ikke )
Avatar billede jack_crack Nybegynder
06. februar 2001 - 12:03 #15
En genial chat er jdchat, den kan hentes på www.delfs.dk, der er der normal og admin, der kan ses nærmere hvordan man kicker folk.
Avatar billede krn Nybegynder
06. februar 2001 - 14:02 #16
Jo selvfoglelig vil jeg lave det!
Er du da intereseret ??
Det er intet problem at logge paa som gaest!

Mvh Kristian
Avatar billede styler Nybegynder
13. februar 2001 - 17:16 #17
Avatar billede delphimann Nybegynder
19. februar 2001 - 12:22 #18
ingen af jer kunne gi\' mig den chat jeg ville ha\' så der for vil  jeg lukke den her.. men jeg er igang med at lave en selv så der vil jeg stille sprøgsmål som i kan få point på...