Avatar billede krabbe4 Nybegynder
20. marts 2004 - 20:44 Der er 10 kommentarer

computer ved ikke, det er en 870MB cd der er i brænderen

Jeg er den "stolte" ejer af 100 stk. PRIMEON 99MIN/870MB 48X Speed brændbare cdr.
Jeg har bare et problem, computeren tror det er en 700MB cd der er i drevet.
Jeg bruger SONIC(SAMSUNG) som brænder prog. og har prøvet at overburne, men Programmet vil ikke tillade at man overburner med mere end 20MB og det er der nok en grund til,
Det er heller ikke min brænder der er noget galt med,der er masser af plads tilbage når jeg vender disken om og ser på brændesporet?????
Avatar billede bartfreak Nybegynder
20. marts 2004 - 20:47 #1
hvis det er Nero, så kan du indstille størrelsen på cdén, i indstilliger.??
Avatar billede bartfreak Nybegynder
20. marts 2004 - 20:48 #2
ups..sorry..det er mig der ikke læse.sorry.
Avatar billede krabbe4 Nybegynder
21. marts 2004 - 09:14 #3
Jeg har ikke i sinde at skifte brænderprogram, det må kunne lade sig gøre uden
Avatar billede miss-g Seniormester
24. marts 2004 - 22:23 #4
Du skal vel også tjekke at din brænder understøtter overburn *S* ?
Avatar billede miss-g Seniormester
24. marts 2004 - 22:24 #5
Kender ikke dit brænder program, men har de ikke en hjemmeside med FAQ?
Avatar billede krabbe4 Nybegynder
25. marts 2004 - 16:28 #6
Jo, men jeg har ikke kunne finde noget om dette problem, men måske kan du, så er der 200 af de gode www.sonic.com
Avatar billede miss-g Seniormester
26. marts 2004 - 11:22 #7
Hvad hedder programmet? Sonic.... hvad?
Avatar billede miss-g Seniormester
26. marts 2004 - 11:23 #8
Og hvad hedder din cd-brænder?
Avatar billede krabbe4 Nybegynder
27. marts 2004 - 21:49 #9
Programmet hedder sonic record now
Brænderen ved jeg ikke hvad hedder , men det er en "cd rw 48*speed"
Avatar billede miss-g Seniormester
28. marts 2004 - 12:10 #10
Tror det er lidt vigtigt at du ved hvad mærke din brænder er, for at man kan finde ud af om den overhovedet understøtter overburn...

Tror godt at programmet kan overburne, men du har ret - der står ikke så meget om det på nettet.