Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
20. marts 2004 - 17:55 Der er 10 kommentarer og
6 løsninger

Små hørebøffer til bærbar

Hejsa jeg leder efter et par gode hørebøffer til brug sammen med min bærbar. Det skal være par små til at smide ind i øret, ikke store headsets med mic osv.

Skal også være standard jack og ikke mini-jack.

På forhånd tak
  Ugle
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
20. marts 2004 - 18:14 #1
Uha, så tror jeg faktisk lige jeg ved hvilke høretelefoner du bør købe.
Sony EX71SL rigtig god bas, nok de bedste jeg har haft til dato, kan bestemt anbefales, men så koster de også en del, men kan helt klart anbefales :)

PS. det der minijack - jack, er ikke helt sikker på de betegnelser, men jack er vel det stik, der passer ind i standart lydudgang på lydkort, diskman, MP3mand osv ik?

Mvh Jonas
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
20. marts 2004 - 18:17 #3
jep det er bare dem der passer i normal lydudgang på computere - min mp3 afspiller har dog minijack. Hmm link virker desværre ikke
Avatar billede ird Praktikant
20. marts 2004 - 18:19 #4
Virker fint her :)
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
20. marts 2004 - 18:23 #5
oki så kommer her den lange sti.
www.sony.com -> Electronic -> portable audio -> headphones -> Fontopia -> MDR-EX71SL

Er meget tilfredse med mine, lige før de kan erstatte mit Creative Inspire 6.1 højtaler sæt :p
Arj, men må sige at det er nok de bedste høretelefoner jeg har prøvet til dato, bassen går RIGTIG godt igennem :)
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
20. marts 2004 - 18:24 #6
Hehe højreklik og åben i nyt vindue er den åbenbart modstander af :) my bad den virker fint hvis man gider gøre det ordentligt hehe. De ser sku fede ud, men ja også lidt dyre
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
20. marts 2004 - 18:26 #7
Har du nogen ide om hvor man kan finde dem i Danmark? Kan se de ikke er på edbpriser.
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
20. marts 2004 - 18:28 #8
hehe jep, men det værd ;)
Bruger dem hver dag, sammen med min Creative Muvo MP3man, rigtig god lyd og lukker helt af, så man slipper for at høre på de andre passagere i toget og bussen :p
Købte mine i Fona, kan ikke huske den eksakte pris.
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
20. marts 2004 - 18:29 #9
hehe ja Fona :)
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
20. marts 2004 - 18:32 #10
har lige fundet prisen, kostede 450 kr i fona
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
20. marts 2004 - 18:33 #11
ahh det er desværre lidt over budget :( men tak for svaret du skal nok få point, men venter lige og ser om der kommer flere forslag
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
20. marts 2004 - 18:37 #12
tjaa de er godt nok lidt dyre, men stadig vil jeg sige at de er det værd, havde nogle andre før også fra sony, der kostede 350 kr, men de har slet ikke den samme lydgengivelse som dem her til 450, så kan stadig helt klart anbefales at spare samme til dem :)
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
20. marts 2004 - 18:38 #13
men var da også selv lidt skeptisk over at skulle give 450kr for et par earplugs... men efter en uge, tog jeg mig sammen og købte dem og har stadig ikke fortrudt det :)
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
16. maj 2004 - 21:15 #14
Nå hvad kom man frem til :)
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
17. maj 2004 - 00:18 #15
hejsa - det blev til at par billige Altec Lansing, da de andre var lidt over budget. De er ok men ikke super duper :)
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
17. maj 2004 - 00:34 #16
arj du kunne da godt have ofret de få 100 kr mere :D