Avatar billede mikkelp Nybegynder
20. marts 2004 - 17:27 Der er 3 kommentarer

Hvor kan jeg finde En god gather bot

Hej alle sammen...
Jeg vil lave Mig en Lille Gather Channel Og hAr der for Brug for en Gather Bot.. såv ille høre om der er nogle derr ved hvor jeg kan hente en?.. eller måske vil sende en...?
På Forhånd tak :)

//Mp Over oUT
Avatar billede viden-skab Nybegynder
29. marts 2004 - 21:47 #1
Dawz hvor skal gather botten bruges??
Avatar billede tatziki Nybegynder
23. maj 2004 - 12:34 #2
Du ska lige tænke på at en gather bot er noget af det sværeste at lave, da der er sockets og sådan nogle ting. Tror ikke der er så mange der gidder at lave den gratis. Tror den vil koste ca. 300kr for den gameserv.dk har. Og så skal du også have et eggdrop som er oppe 24/7. Og man kan ikke hente en nogle steder. /help i mirc og du kan lære at scripte!
Avatar billede geekstar Nybegynder
24. maj 2004 - 18:50 #3
hvis det bare skal være et der kan loades i mIRC kan dette måske bruges: http://www.geekstar.dk/downloads/gather.mrc - har et til men så må du skrive til mig @ #GeekStar på Qnet.