Avatar billede gil-galad Nybegynder
20. marts 2004 - 16:42 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Et banner til en tandlæge side

Goddag derude

Jeg står og mangler et banner til en tandlægeside, som kan ses her http://spiff.users.whitehat.dk/mors/

banneret skal have en baggrundsfarver der matcher (hovedet har #94B5B6)

størrelsen skal være: 653px bredt og 82px højt.
Avatar billede jankrage Nybegynder
20. marts 2004 - 17:19 #1
Måske det vil være ordkløveri, men jeg tror du vil være bedre tjent med et logo! Når du skriver banner, så tænker de fleste på noget der er animation i, og det vil ikke være så prof på din ellers så fine side......
Avatar billede gil-galad Nybegynder
20. marts 2004 - 17:24 #2
hedder det ikke bare et banner når det er så aflangt, og bruges på toppen af en hjemmeside??
Avatar billede jankrage Nybegynder
20. marts 2004 - 17:27 #3
Jo, Hvis det er på en side, hvor der er reklamer i toppen. Banneret linker så til en anden side. Kort sagt et banner er normalt en reklame.
Avatar billede jankrage Nybegynder
20. marts 2004 - 17:28 #4
Dette hjælper dig naturligvis ikke med dit konkrete projekt, men blot til info ;o)
Avatar billede retry Nybegynder
20. marts 2004 - 18:19 #5
Giver tandlægen tandbehandling for points?
Avatar billede gil-galad Nybegynder
20. marts 2004 - 18:20 #6
desværre :-)
Avatar billede nfk Nybegynder
21. marts 2004 - 11:17 #7
det kan være det er mig der er langsom, men hvad skal der stå på banneret? :D
Avatar billede nfk Nybegynder
21. marts 2004 - 11:33 #8
har prøvet mig frem: www.php2004.1go.dk/tand.jpg kopier adressen og sæt den ind i browser linjen
Avatar billede gil-galad Nybegynder
21. marts 2004 - 13:15 #9
det ser rigtig godt ud, nfk. Jeg har sat det ind... http://spiff.users.whitehat.dk/mors/

Smider du ikke lige et svar!          :-)
Avatar billede nfk Nybegynder
21. marts 2004 - 14:15 #10
er glad for du kan lide det, her er mit svar ;D
Avatar billede gil-galad Nybegynder
21. marts 2004 - 14:16 #11
tark
Avatar billede zhark Nybegynder
21. marts 2004 - 21:11 #12
Det er da sindssyg så ofte man ser der... kopier adr. og sæt den ind, er det dovenskab eller hvad: http://www.php2004.1go.dk/tand.jpg
Avatar billede zhark Nybegynder
21. marts 2004 - 21:13 #13
Hvad hulen er det for et sygt site 1.go (:
Avatar billede nfk Nybegynder
21. marts 2004 - 23:46 #14
Så vidt jeg har kunne læse i forumet på 1go.dk er det noget med de omlægninger af server for gratis sider de har lavet der forvolde diverse problemer, men jeg er ikke sikker....
Avatar billede zhark Nybegynder
21. marts 2004 - 23:55 #15
Jeg har efterhånden (i en tid!) set det fis, og taster ikke mere på noget med 1.go (:
Avatar billede gil-galad Nybegynder
03. maj 2004 - 11:07 #16
? hvof' er dette ikke blevet lukket?