Avatar billede sohan Nybegynder
20. marts 2004 - 13:45 Der er 3 kommentarer

Vertikal linie på fladskærm

Jeg har lige fået en Di-fusion EA17 fladskærm. Da jeg satte den til virkede den perfekt (bortset fra en enkelt Pixel-fejl). Men efter at skærmen havde været tændt i 3-4 timer kom der en vertikal linie (hele vejen fra top til bund, omkring en pixel bred). Linien er skifter farve alt efter hvilke farver skærmen skal vise, men for det meste er den helt hvid.

Linien forsvinder nogen gange, hvis computeren genstartes eller man skifter opløsning eller lignende. Men den komme hele tiden igen efter  noget tid.

Linien kan også forkomme på skræmen under opstart og viser sig altså ikke kun i Windows.

Er der nogen der ved noget om dette, eller er skærmen bare defekt og skal byttes.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. marts 2004 - 14:15 #1
mit bud er at skærmen er defekt. Prøv at lægge mærke til om stregen kommer når skærmen er varm.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. marts 2004 - 14:15 #2
PS: og prøv på en anden PC - det ligner en simpel bytter ;)
Avatar billede sohan Nybegynder
20. marts 2004 - 14:36 #3
Jeg har prøvet på min bærbar. Der var stregen der også.