Avatar billede j_hallum Nybegynder
27. september 1999 - 17:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

besvar post fjerner bilag

hvis man sender en email med et bilag vedhæftet og modtageren laver "besvar" så sendes bilaget ikke med tilbage. der sendes kun en indikation i <<  >>
på at der har været et bilag.

kan man tvinge outlook til altid at vedhæfte det oprindeligee bilag når man vælger besvar ?
Avatar billede sokristi Nybegynder
27. september 1999 - 17:25 #1
Tanken er vel, at afsenderen af det oprindelige brev allerede har attachmentet, så det er nok ikke umiddelbart muligt (jeg kan i hvert fald ikke finde et sted, hvor man kan ændre opsætningen sådan). Hvis du videresender (Forward) følger attachmentet med
Avatar billede fatboy Nybegynder
27. september 1999 - 21:19 #2
Det, man kan gøre, er på almindelig vis at vedhæfte filen når man forwarder, som man jo nu selv har.
Avatar billede louise Nybegynder
10. januar 2000 - 11:26 #3
I Outlook 98 under Funktioner, Indstillinger, fanen Indtilllinger skal du trykke på knappen 'Avancerede e-mail indstillinger'.
Nede ved ' Ved svar og videresendelse'
kan du under 'Ved besvarelse af en' vælge Vedhæft oprindelig meddelelse.
Håber dette løser dit problem
Avatar billede j_hallum Nybegynder
14. januar 2000 - 00:26 #4
Hej Louise - tak for svaret. jeg kører outlook97, så jeg kan ikke prøve det af, men jeg vil få opdateret til outlook98
Avatar billede fatboy Nybegynder
14. januar 2000 - 16:12 #5
Husk at skelne mellem outlook og outlook express, som er to forskellige programmer.