Avatar billede bb_maze Nybegynder
19. marts 2004 - 22:49 Der er 19 kommentarer og
2 løsninger

Søges: Billig, stabil god host

Hejsa!

Ja, det er nok noget af et krav jeg har, men jeg kan jo lige så godt prøve.

Jeg driver en site som har et forum, og der er ca. 300 besøgende om dagen (og der er stor chance for en del flere).

Jeg søger en stabil host, som ikke er ALT for dyr. Rent software mæssige krav er:

PHP
Mail konti's
MySQL (gerne "uendelig")
Back-up

Det er ikke så vigtigt at der er så meget plads på selve hotellet, 50-100 mb er rigeligt. Dog er det en del mere vigtigt med mySQL'en... Det aller bedste ville være hvis der ikke er begrænsning på mySQL'ens størrelse.

Desuden skal hosten også tage back-up, det er ikke så vigtigt om det er hver dag, eller hver uge, men noget i den stil.

Er der nogle der kender til sådan en host, og evt. vil dele nogle links?

På forhånd stor tak!

HYGGE
Avatar billede meretedalby Nybegynder
19. marts 2004 - 23:27 #1
b-one.net er RIGTIG god og 100% stabile.
Avatar billede entertainer Nybegynder
19. marts 2004 - 23:37 #2
Kig evt. på www.webhostpriser.dk
Avatar billede apo Praktikant
19. marts 2004 - 23:42 #3
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
19. marts 2004 - 23:48 #4
Avatar billede dd-man Nybegynder
19. marts 2004 - 23:53 #5
Vil også anbefale www.csg.dk (igen - synes der kommer mange spørgsmål herinde, som siger det samme ;)

Det er pga. jeg synes der er god og hurtig support, hele døgnet sådan set, hvad jeg har set... oppetiden... ja jeg har ikke oplevet nedetid i hvert fald, og der tages backup hver dag på et webhotel hos dem.
Avatar billede martinowitz Nybegynder
20. marts 2004 - 00:24 #6
Jeg ville anbefale følgende: http://www.webhosting.dk/

En af fordelene er, at de sidder på en af DK's største back bones :-)

/Martin
Avatar billede jes-eu Nybegynder
20. marts 2004 - 00:36 #7
Prøv at gå ind på www.webvizion.dk der kan du få det hele inkl. asp komponenter, virus scanning, support etc.
Avatar billede superbent Nybegynder
20. marts 2004 - 01:25 #8
CSG.dk - www.csg.dk er mit bud, simpelthen det bedste webhotel jeg har fået... service, oppetid, osv. det hele er bare perfekt!
Avatar billede superbent Nybegynder
20. marts 2004 - 01:27 #9
jes-eu: han skulle da ikke have asp komponenter?

btw, så har www.csg.dk også virus og spam filtrering på deres mailserver.
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
20. marts 2004 - 01:31 #10
martinowitz: alle(de fleste seriøse) webhost sidder på nogle af de hurtigste back bones... dog kan jeg ikke se hvorfor dette skulle sælge som sådan? så kan bb_maze vide at "wow" hvis en person besøger hans site med en 2.000.000 kbit/sec forbindelse, kan personen se bb_maze's site, vildt hurtigt? ;)

Men det er da en faktor, man vil jo ikke have dem som sidder på 2mbit ;)

www.csg.dk er stadig dem som er mine fortrukne, og de sidder på 2 x 1000 mbit også, skrev lige en support mail til dem og spurgte (de svarede faktisk her kl. ca. 01:20 - vild support på en fredag, heh)

Sov godt eksperter... vil jeg i hvert fald ;)
Avatar billede martinowitz Nybegynder
20. marts 2004 - 09:30 #11
Det er en vigtig faktor, hvis man f.eks. arbejder med nethandel :-)

Ikke så vigtigt for de private måske, men alligevel.

/Martin
Avatar billede smitx Praktikant
20. marts 2004 - 13:40 #12
www.concor.dk

Absolut værd at anbefale.

Lave priser, altid oppe og kører, og deres support på både email og telefon er suveræn.

Har aldrig måtte vente mere end max 4-5 minutter.

deres linier kører enormt hurtigt.
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2004 - 08:17 #13
Avatar billede bb_maze Nybegynder
31. marts 2004 - 10:21 #14
aqua: Eller ik :D Det er dem jeg prøver på at stikke af fra ;-) Deres servere er alt for ustabile, og på det seneste har der ikke været andet end problemer med mySQL'en...

Som det ser ud lige nu, er jeg mest opsat på concor.dk, men jeg venter lige lidt med at acceptere svar til jeg er helt sikker....

HYGGE
Avatar billede whyme Nybegynder
31. marts 2004 - 16:27 #15
jeg bruger www.csg.dk dem vil jeg anbefale. Eller kig på www.internetplads.dk tror jeg den hedder, der kan man søge efter webhoteller der passer en.
Avatar billede Aliriza Nybegynder
05. april 2004 - 15:44 #16
Jeg har også rigtig gode erfaringer med www.concor.dk og kan ikke anbefale andre i den prisklasse.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
05. maj 2004 - 10:05 #17
http://www.device.dk er også gode til det formål. Har ikke haft nogle problemer endnu..
Avatar billede bb_maze Nybegynder
27. maj 2004 - 00:27 #18
Det endte med Concor ;) Tak for hjælpen!

HYGGE
Avatar billede whyme Nybegynder
27. maj 2004 - 13:16 #19
bb_maze: kan vi høre hvorfor du valgte det? og kan du fortælle om det er gået godt med bestillingen osv.?
Avatar billede bb_maze Nybegynder
27. maj 2004 - 13:36 #20
Det kan du tro whyme. Altså det opfyldte de krav jeg havde, hvilket var det vigtigste. Men nogle af de ting hvor det adskilte sig fra de andre var bl.a. et stort og dejligt kontrolpanel og gode priser. Desuden var/er supporten super. Man får svar meget kort tid efter man sender en mail til dem. Dog kan da gå helt op til 20 min når man sender om aftenen, hehe ;)

Betalingen gik strygende, bortset fra at min mailbox var fyldt, så jeg fik ingen mail om at hotellet var oprettet. Det blev oprettet da de modtog mit brev. Så alt i alt er jeg allerede nu godt tilfreds.

Hygge
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
26. maj 2005 - 14:07 #21
Lige en bemærkning.

1Gbit linie, alt det du skriver m.m. Mega hurtig support.. bla. bla. bla..

www.powerhosting.dk

Bedre bliver det ikke!