Avatar billede kaad15 Nybegynder
19. marts 2004 - 20:51 Der er 3 kommentarer

ingen lyd ved headset

Jeg har for et ½ år siden købet et headset af mærket Logitech. Det kostede ca. 300 kr. så det skulle da være ok kvali, men her i går begyndte den ikke at virke. Man kan kun meget svagt høre hvad der spillet, og når man ser film er det bare krakse lyde. Er de gået i stykker, eller er der en naturlig forklaring.
Avatar billede halifax Nybegynder
20. marts 2004 - 04:18 #1
En forklaring kunne være en knækket ledning, der typisk kan knække ved stikket der går i line-in. Fx. hvis ledningen ofte har være trukket stramt til så den laver et skarpt knæk ved stikket. Ting kan være skrøbelige nu om dage.
Har du prøvet forsigtigt at lirke ledningen ved stikket og ved indgangen i headsettet?
Avatar billede davy Nybegynder
03. april 2004 - 09:36 #2
Hi kaad15

Prov at reinstaller driver til lyd kort

davy
Avatar billede cordex Nybegynder
13. april 2004 - 19:17 #3
Eller Evt Lod et nyt Jack stick på dit Headset,? Det kan godt være man skulle forvente kvalitet men jeg har brugt samme headset i snart 1 år og det kostede 89, spiller udemærket