Avatar billede Pawel Novice
05. februar 2001 - 06:27 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Cisco 677 router opsætning???

Greetings

Jeg har en Cisco 677 og hver gang jeg
prøver at bruge et FXP program kan den
ikke overføre mellem de 2 sites.

Hvad skal jeg ændre i opsætningen af
routeren???

Most Humbly
Story
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2001 - 07:19 #1
Avatar billede krusell Nybegynder
05. februar 2001 - 15:22 #2
Det er ikke en router du har fået fra teledk vel?
For så skal du nemlig have det password der er på den, før du kan gøre noget som helst med den.
Avatar billede Pawel Novice
05. februar 2001 - 15:35 #3
Nope, en router fra CyberCity
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
05. februar 2001 - 16:19 #4
prøv at kig på adsl.dk under router opsætning.
hvad er det præcist for nogle porte den siger den mangler?
måske kan du smide et link forbi med det prog. da jeg selv har en sådan router så kunne jeg jo lige teste og finde ud af hvordan man gør!

/dex2k
uin#97951788
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
05. februar 2001 - 16:19 #5
det skulle havde været et svar
Avatar billede t_bjor Nybegynder
06. februar 2001 - 09:35 #6
Cybercity har en god side med support du kan prøve at læse på:

http://www.cybercity.dk/support/cisco677_vejledning/home.phtml

Jeg har i Dec. fået DSL hos Cybercity og jeg har også Router.
Men jeg har ikke sat mig så meget ind i Routeren, andet end jeg kan forwarde porte. så hvis det er det du har problemer med kan jeg godt hjælpe dig.

/tore.
Avatar billede Pawel Novice
16. februar 2001 - 19:18 #7
Yo dudes

Sorry at, det tog så lang tid med at komme tilbage til jer.

Jeg mistede min forbindelse...... suk

Mit modem gik ned, efter noget hjemme tweeking :(
Sendte mit modem til Cybercity med post dammark.
Fik en kvitering for pakken.(huskede det ved et tilfælde)

Og pakken forsvandt.....
Cybercity sagde de ikke havde den og postdanmark havde registreret at den var
blevet afleveret 10.50 næste dag.

I ca. 6-7 dage ringede jeg frem og tilbage mellem dem. Brugte en masser kræfter
på ingenting :(
De var skide flinke allesammen men der kom intet modem frem i lyset.... :(
Så udfyldte jeg en efterlysnings seddel hos postdanmark og havde mit modem repereret og tilbage 2 dage senere.

De vise ord er, altid en kvitering, udfyld en kvitering samme dag du finder ud af at din pakke er væk.

Jeg har nu betalt for internet i 8 dage jeg ikke kunne bruge, surt.

men ellers mange tak for hjælpen

Story
Avatar billede shogun Nybegynder
18. april 2001 - 20:50 #8
Jeg har ADSL 256/256 fra WOL...og jeg kan ik sende filer til alle på min icq list...er det ik noget med min router at gøre???..jeg har prøvet det anden link som t bier sendte...men hva??
Avatar billede darkk24 Nybegynder
08. juni 2001 - 09:10 #9
ang. fxp mellem 2 andre ftp\'er... den ftp der fxp\'e til SKAL understøtte fxp. så det er ikke din router den er galt med