Avatar billede jesper_h Nybegynder
19. marts 2004 - 13:40 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

hurtig start bar i form (genveje)

Jeg vil gerne lave en træk og slip bar til min form hvori jeg kan slippe genveje til programmer. genvejene skal vises som ikoner i 16x16 og programmet skal huske genvejene næste gang det startes. det skal være muligt at slette genvejene igen. nogle der kan hjælpe med noget kode og kode forklaring tak.
Avatar billede _cyberdude_ Nybegynder
20. marts 2004 - 00:26 #1
hmm... et lidt langt spørgsmål på engang.. men kan give dig noget hjælp på søndag..
Avatar billede jesper_h Nybegynder
21. marts 2004 - 12:34 #2
jo tak cyberdude. det ville være rart med noget hjælp til dette :)
Avatar billede jesper_h Nybegynder
23. marts 2004 - 12:59 #3
har selv fået noget bixet sammen ved hjælp af denne side: http://www.devexpress.com/?section=/products/ActiveX/XSideBar
Avatar billede jesper_h Nybegynder
23. marts 2004 - 12:59 #4
-