Avatar billede justo Nybegynder
19. marts 2004 - 10:18 Der er 7 kommentarer

Problemer med dropdown menu

Hej allesammen
jeg har et problem med en dropdown menu jeg fandt på http://www.softcomplex.com/products/tigra_menu/, menuen har jeg fået tilpasset til min side og nå jeg på forsiden klikker på et af undermenupunkterne så kommer den nye side frem, men det gør menuen ikke...er der nogen der kan hjælpe....
Avatar billede justo Nybegynder
19. marts 2004 - 12:19 #1
har fundet ud af at vis min side jeg henviser til ligger i samme mappe som main, så kommer menuen frem, og der findes en fil der hedder menu.js, deri står der noget baseHREF, kan fejlen ligge der og er der nogen der kan hjælpe...
Avatar billede mm12010 Nybegynder
19. marts 2004 - 13:06 #2
åbner den ikke det link der klikkes på? eller er det dit target der ikke virker?
Avatar billede justo Nybegynder
19. marts 2004 - 13:09 #3
//UDMv3.1.2

var siSTR='';
if (ie) { siSTR+='<script language=javascript src="' + baseHREF + 'menu_ie.js"></script>'; }
if (ns4) { siSTR+='<script language=javascript src="' + baseHREF + 'menu_ns4.js"></script>'; }
//djochange
if (ns6||mz7||konqi||op6) { siSTR+='<script language=javascript src="' + baseHREF + 'menu_ns6.js"></script>'; }
//end djochange
if (op5) { siSTR+='<script language=javascript src="' + baseHREF + 'menu_op5.js"></script>'; }

document.write(siSTR);

sådan ser min menu.js fil ud....
Avatar billede justo Nybegynder
19. marts 2004 - 13:12 #4
jeg har en mappe med min index.htm og min main.htm...så er der en mappe, menu med alle filerne til menuen, sidden main..der kommer menuen frem, men linker jeg til en side der ligger i kontakt, så kommer siden frem menuen kommer ikke frem..giver det nogen mening...
Avatar billede mm12010 Nybegynder
19. marts 2004 - 13:50 #5
ikke rigtigt...?-)

hvor er baseHREF defineret?
Avatar billede justo Nybegynder
19. marts 2004 - 13:55 #6
ser der kommer jeg til kort....
Avatar billede mm12010 Nybegynder
14. september 2005 - 12:08 #7
skal vi lukke dette spg ?-)