Avatar billede -sippo- Nybegynder
19. marts 2004 - 01:50 Der er 1 løsning

Defekt Zalman ZM80C-HP køler ?

jeg har lige købt en zalman ZM80C-HP køler, men jeg mistænker den stærk for at være defect. men før jeg sender den rma, ville jeg gerne høres andres mening'er, så jeg ik for en 200kr regning og afslag på rma..

problemet er at det kun er den eneside der bliver varm (front)
Jeg tror det er Heatpipen der er defekt, jeg har prøvet men en anden heatpipe og der blev begge sider af køleren lige varme. men den heatpipe var fra den gamle ZM50-HP model. så jeg tænkte den måske fungere anderledes..

det sider på et radeon 9800 pro så det skulle blive varmt på begge sider.
Avatar billede -sippo- Nybegynder
27. april 2004 - 00:36 #1
lukkedidukkedi

sendte den rma og fik en ny.. case closed