Avatar billede styggeulv Nybegynder
04. februar 2001 - 19:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ASUS PCI-3800/intet tv-billede??

Jeg har lige købt dette PCI-3800 tv in-out, og det er jo en herlig sag.. MEN: Jeg får kun lilla billede, når jeg forsøger at aktivere LIVE-funktionen til grabbing... Det sære ved det er, at jeg rent faktisk GODT kan grabbe.. men jeg kan kun se billedet/avi-filen EFTER jeg har grabbet! Jeg har vs. 3.42 og Win ME.

I øvrigt et lille tip til andre: Jeg prøvede indtil flere nvidia-kort uden held.. indtil jeg \"faldt over\", at man skal aktivere IRQ til VGA for at få det til at virke.. shit - man lærer så længe man lever.. .-)

huX
-Ulven-
Avatar billede styggeulv Nybegynder
05. februar 2001 - 02:17 #1
ok - uha - jeg er lidt ked af, at jeg har lagt mit sprgsm. et forkert sted... that\'s what it\'s like to be a NEWBIE... :-(
anywayZ: BINGO! Jeg fandt løsningen selv! Min opløsning stod på 16bit hi-colour, og det ku\' ASUS ikke li\'... det virker FINT med 256 farver, og med 32bit er det bare flot! I full screen.. og mit Isis lydkort gi\'r lyden i de små højttalere.. wow - LUCKY ME! :-)

huX 2 u all!
-Ulven-
Avatar billede styggeulv Nybegynder
02. september 2001 - 10:29 #2
test