Avatar billede snqvsen Nybegynder
18. marts 2004 - 12:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

WAP webserver til windows

Hvordan man sætter en WAP server op i windows, så man kan se sin side fra en mobil?

Og er der nogen der har et forslag til hvad man kunne vise på denne side, det skal lige  siges, vi er newbies til det, vi har nemlig et projekt om det, hvor vi ønsker at fremvise en nyttigt funktion man kan anvende i WAP.

På forhånd tak.
Avatar billede htm Nybegynder
09. april 2004 - 12:04 #1
Du sætter en webserver op - eks. IIS eller apache. så sætter du denne op til at den ska l forstå .wml og wbmp filer, så kan du tilgå den via din telefon på din IP-adresse.
Avatar billede snqvsen Nybegynder
15. april 2004 - 10:54 #2
NÅÅÅÅRH JA??? måtte selv finde ud af det!!