Avatar billede x3ro Nybegynder
18. marts 2004 - 11:07 Der er 4 kommentarer

Xp fryser

Hej

Næsten hver gang jeg bruger menulinkene i venstre side i fx. kontrolpanel, fryser xp og jobbet svarer ikke. Selvom jeg ikke kan åbne fx kontrolpanelet via linksene, kan jeg altid åbne det via startmenuen. Problemet er bare, at der ikke er nogen genveje til fx "Vis arbejdsgruppecomputere". Kan man selv oprette en genvej? Hvor ligger filen i windows\system32?
Computeren er helt ny og xp preinstalleret - har gjort det fra starten..
Avatar billede martinowitz Nybegynder
18. marts 2004 - 11:42 #1
Det kan også være, at du har en hardware fejl på din computer, f.eks. rammene ??

Hvilken computer er det, og hvad sidder der i den ??

/Martin
Avatar billede kennethjen Nybegynder
18. marts 2004 - 11:49 #2
Det sker faktisk også ofte hvis du ikke har den rigtige driver til dit grafikkort eller AGP-driver.. hvilket chipset kører du med??
Avatar billede x3ro Nybegynder
20. marts 2004 - 21:35 #3
Det er en IBM t41. Fandt en opdateret driver og nu er der ingen problemer! (: Troede ikke det kunne være et problem med hardwaren.. Men tak for hjælpen! Hvis du lige skriver et svar kennethien..
Avatar billede x3ro Nybegynder
20. marts 2004 - 22:48 #4
Typisk.. Problemet kom igen, men forsvandt igen efter at have genstartet. Nogen forslag til hvad der kan være  i vejen??