Avatar billede kello2004 Nybegynder
18. marts 2004 - 04:48 Der er 1 kommentar

HJÆLP MIG: Udskifte data - opdatere og slette rækker

Hej

Jeg har et problem. Jeg skal sortere data i Excel til min hovedopgave, og jeg har lavet et program i visual basic, hvor jeg skal opdatere og slette rækker i mit dataark indenfor en bestemt dato og med nogle enkelte betingelser.

Jeg har allerede lavet det indledende, sådan programmet er i stand til at opererer indenfor den enkelte dato vha en tæller. Derefter har jeg opstillet de betingelser som skal overholdes førend rækkerne skal opdateres.

Men så kommer problemet. Jeg skal have programmet til at opdatere to kolonner. Det skal tillægge værdierne af disse kolonner i den række, som programmet er i, samtidigmed at den skal slette rækken. Ydermere skal programmet udregne et vægtet gennemsnit af de to rækkers kolonneværdier.

Jeg vil meget gerne emaile min nuværende kode og et udsnit af dataarket, hvis der er nogen der vil hjælpe.
Avatar billede kello2004 Nybegynder
18. marts 2004 - 06:52 #1
Jeg har delvis fundet ud af det selv.