Avatar billede finurliga Nybegynder
17. marts 2004 - 11:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af design

Hvad synes i om www.finurliga.dk? For sammenklemt, for kedeligt eller ok?
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2004 - 12:04 #1
Synes det er et fedt nok design. Rart med noget lidt anderledes. Som det står nu harmonere det godt i samspil. Fint...
Avatar billede webdesigner Praktikant
17. marts 2004 - 12:07 #2
Fed ide :)
tja er måske lidt generende at jeg ikke kan se alt i 800*600 men ok de fleste køre i dag 1024*768
Avatar billede izemate Nybegynder
17. marts 2004 - 19:17 #3
tja generelt synes jeg designet er godt,dog er bogen lidt for ulden i kvaliteten efter min smag.

ellers synes jeg godt om designet..
og held og lykke med det ;-)

\\izemate
Avatar billede pixelboxdk Nybegynder
18. marts 2004 - 12:15 #4
Jeg er vild med bog-ideen, har selv lavet en i tidernes morgen.. Men jeg må sige at dit ser lidt ud somom det er en meget dårlig scanning af en bog, eller et utroligt dårlig billede.. hvis du evt. kunne gemme i bedre kvalitet eller sådan, ville det være godt. Men ellers er det rigtigt godt.. Der er lige 1 ting til.. Jeg kunne godt tænke mig der var en baggrund.. evt. noget snavset.. så man virkeligt kan se det er en bog der ligger på noget.. :) Du kan bare nakke den bg jeg har lavet på: http://www.pixel-box.dk/book/
Håber du kan bruge den :)
Med hensyn til dine spørgsmål.. syntes jeg slet ikke det er sammenklemt eller kedeligt..

//Daniel
Avatar billede finurliga Nybegynder
18. marts 2004 - 12:22 #5
Tak for alle svarene.. Og mht. til bogen, syns jeg netop selv at det er fedt at den er sådan lidt ulden i kvaliteten.. det giver den et "old-look"

Daniel> Tak, det med baggrunden vil jeg nok benytte mig af :)