Avatar billede namnam Nybegynder
17. marts 2004 - 11:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Rejse PC, nogle erfaringer?

Hej. Jeg regner med at jeg snart skal ud og rejse, (backpacke), jeg kunne godt tænke mig at tage en pc med til at skrive på, (jeg skriver lidt historier og kunne godt tænke mig at gøre mere ved det). Men er der nogen der kan fortælle mig om nogle erfaringer med at rejse med en pc? Og hvor er det bedste sted at lede efter en?
Avatar billede kimfragedved Nybegynder
17. marts 2004 - 11:46 #1
Hej,

Det at rejse med en PC, er noget der er hård ved den.  Den bliver klemt, får et slag eller to, men det at have en bærebar PC i en rygsæk, er ikke skide godt. For det første tager den plads, man skal også huske at der skal ledninger med til en sådan. Det andet er skal der flyves så bilver den klemt og måske derved går i stykker.

Jeg har altid den med mig som håndbagage i sin egen lædertaske, og det er altid gået fint. Her er et andet problem den altid synlig og det vil sige man ikke bare lige lade sin bagage stå, også vejer den fra 3kg og op.

Så når du siger backpacke, ja så vil jeg nok overveje en PDA.

Mvh
Kim
Avatar billede kimfragedved Nybegynder
18. marts 2004 - 09:38 #2
Jeg kom i tanke om, at jeg har se man kan få et tastatur til nogle af PDA-modelerne, som gør at det er nemmere at skrive en længre tekst.

Men mit kendskab til PDA'er lille, men jeg kunne godt tænke mig en selv. Så derfor har jeg kikket lidt på market, der er mange større supermarkeder der har tilbud på disse for tiden.
Så hvor ikke få den med GPS, så kan man da ikke fare helt vildt (En spøg).