Avatar billede knoxer Nybegynder
16. marts 2004 - 23:04 Der er 9 kommentarer

mus og spil problem!

Jeg har et meget besynderligt problem med ventrilo og cs sammen.
Min mus og keyboardet sætter sig fast i intervaller, ofte når der snakkes på venrilo. Når det forekommer kan det nok bedst beskrives som om tasten (på keyboard eller mus er det samme) bliver ved med at holdes inde fx. tasten W bruger jeg til at gå fremad, og idet jeg slipper igen virker det somom tasten holdes inde i op til 1 sec efter. Hvilket der er umuligt at spille med. det lyder lidt underligt det ved jeg men derfor også så mange point.

//Knoxer
ps. DET ER KUN NÅR JEG ER LOGGET IND I VENTRILO!
Avatar billede fixxxer Nybegynder
16. marts 2004 - 23:12 #1
er det trådløst keyboard?
Avatar billede knoxer Nybegynder
16. marts 2004 - 23:13 #2
nej.. heller ikke musen

Jeh glemte lige : bruger xp :)
Avatar billede polles-ven Nybegynder
16. marts 2004 - 23:18 #3
prøv at opdatere driver til dit keyboard og mus...
Avatar billede knoxer Nybegynder
16. marts 2004 - 23:22 #4
har det helt nye..
men husk det er jo kun når ventrilo er åbnet!
Avatar billede polles-ven Nybegynder
16. marts 2004 - 23:23 #5
prøv med en ældre driver
Avatar billede fixxxer Nybegynder
16. marts 2004 - 23:28 #6
lur mig ikke om det hersens ventrilo kunne lave problemer, det er set før
Avatar billede knoxer Nybegynder
16. marts 2004 - 23:33 #7
kan ikke lige se hvad det skulle hjælpe..
har microsoft 3.0 med helt nye driver, meget normal mus til spil.
har aldrig hør om det før, så det er nok ikke pga. de nye drivers.
Avatar billede knoxer Nybegynder
16. marts 2004 - 23:34 #8
har lavet reinstall 2 gang.. ( problemet var der også før formatc: )
Avatar billede knoxer Nybegynder
16. marts 2004 - 23:39 #9
har set efter en gammel version af ventrilo.. men har ikke fundet en endnu..
hvis i kan finde en, og det hjælper så få i selvfø. alle point