Avatar billede faulk Nybegynder
16. marts 2004 - 22:20 Der er 6 kommentarer

Min Computer fryser !

Jeg har et meget irriterende problem.
Min computer frysser og derefter kan jeg ikke gøre noget som helst, det sker når jeg spiller spil, kører antivirus og på det sidste ligeså snart pauseskærmen går i gang.
Hvad kan skyldes problemet? Jeg har haft den til reparation men værkstedet kunne ingen fejl finde.

Har også prøvet at geninstallere windows..det hjælp ikke noget...

Er der nogle som har nogle forslag ?

Takker...
Avatar billede skidne_aeg Nybegynder
16. marts 2004 - 22:27 #1
Jeg har haft samme problem! Min Pc står op ad en meget kold væg og derfor kan den godt blive meget kold. Nogle gange fryser den så meget at den ligefrem klapre med cd-rom drevet :-)

Giv den en sweater på eller et andet varmt omslag! Prøv også at gøre området hvor den står et par grader varmere!
Avatar billede larildsen Nybegynder
16. marts 2004 - 23:47 #2
Du har helt sikkert et hardware problem.
Det kan være mange dele i computeren der fejler, så henvend dig der hvor den er købt.
Avatar billede faulk Nybegynder
17. marts 2004 - 11:32 #3
Jeg har prøvet at henvende mig til Fona, men de var ikke af nogen hjælp, jeg vil dog prøve at gøre den lidt "varm" selvom jeg ikke tror på at det vil hjælpe..
men er villig til at prøve alt...
Avatar billede edbmongolen Nybegynder
18. marts 2004 - 00:58 #4
Det der som regel kan være problemet er at din CPU bliver for varm, prøv at åbne dit kabinet og lad den stå åbent, for at se om det hjælper, prøv også at se efter om din CPU køler drejer rundt og ikke er alt for støvet. og så vil jeg bare sige, hvor vil Experten være et dejlig side uden fjolser som skidne_aeg
Avatar billede edbmongolen Nybegynder
18. marts 2004 - 01:06 #5
Jeg mener: så vil jeg bare sige, hvor vil Experten dog være en dejlig side uden fjolser som skidne_aeg
Avatar billede platy Nybegynder
20. marts 2004 - 10:14 #6
Til edbmongolen's sidste kommentar... Jeg giver dig fulstændig ret.

Til faulk... Det kan være nogle forkerte bios indstillinger til din hardware tjek dem
og når du er derinde kan du så lige se på din systemtemperatur og cpu-temp.