Avatar billede moejensen Nybegynder
16. marts 2004 - 21:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Automatisering af backup

Jeg har lavet en backup rutine i det indbyggede backupprogram i windows 2003 server. Rutinen køre hver nat, og jeg bruger altid et nyt fredagsbånd, så jeg tager et fra og gemmer. Dvs at det er de samme bånd der bliver brugt de andre dage.

Jeg har nu det problem at den altid kommer op og siger at den har fundet et kendt program, og om jeg vil overskrive det - det skulle jo gerne køre automatisk, så den laver den daglige backup uanset hvilket bånd der sidder i.

Hvad gør jeg?
Avatar billede larildsen Nybegynder
16. marts 2004 - 23:50 #1
Køb et professionelt backup program.
Der er flere leverandører, men f. eks. Veritas Backup Exec kan klare problemet.
Avatar billede martinowitz Nybegynder
16. marts 2004 - 23:53 #2
Eller ArcServe 9 fra Computer Associates.

/Martin
Avatar billede moejensen Nybegynder
17. marts 2004 - 07:16 #3
Skal jeg forstå det således at det indbyggede program ikke kan løse mit problem?
Avatar billede martinowitz Nybegynder
17. marts 2004 - 12:41 #4
Hejsa

Nu har jeg siddet og gransket lidt i det interne backup program, og du kan ikke få den til at gøre det, som du gerne vil.

Som anbefalet, du skal ud og købe et prof. program til at tage backup med.

/Martin
Avatar billede moejensen Nybegynder
17. marts 2004 - 17:34 #5
så må jeg lige godt ud og finde et andet program :-(
Avatar billede maagen Nybegynder
29. marts 2004 - 21:50 #6
martinowitch >>

Det er ikke korrekt! Med /UM fungerer det fint...
Avatar billede moejensen Nybegynder
29. marts 2004 - 21:53 #7
du har helt ret, og det virker bare :-)
Avatar billede martinowitz Nybegynder
29. marts 2004 - 22:47 #8
Kanon maagen :-)

Jeg opretter et spm. til dig imorgen, så får du pointene - de er ikke vigtige for mig, prøver at hjælpe folk så godt at jeg kan, og jeg lærer jo også noget af det :-)

/Martin