Avatar billede moglar Nybegynder
16. marts 2004 - 21:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Automatisk læsning af cd

Hvilke paprametre er det man ændrer på for at f.eks en cd med et eller andet program automatisk starter op cd cd rom drevet?
Kører win98 og win2000
Avatar billede sambo Nybegynder
16. marts 2004 - 21:15 #1
Hvis du mener at når du sætter skiven i drevet skal den starte med det samme, så skal du ud i enhedshåndtering for dine cd-drev og slå fluebenet til for at starte auto når der i sættes en skive
Avatar billede moglar Nybegynder
16. marts 2004 - 21:22 #2
Er inde i enhedshåndteringen men finder ikke dette flueben
Avatar billede RJFreelance Praktikant
16. marts 2004 - 21:29 #3
Højreklik på drevet og derefter ind under fanen automatisk afspilning.

Sådan er det i Xp og vidstnok det samme i 98 :)
Avatar billede sambo Nybegynder
16. marts 2004 - 21:32 #4
enhedshåndtering, så dit cd-drev, så indstillinger og så står der Automatisk besked når cd isættes, det er der, der skal være flueben
Avatar billede moglar Nybegynder
16. marts 2004 - 21:48 #5
Er under enhedshåndtering, egenskaber på mit cd men her finder jeg ikke "INDSTILLINGER". Ser fanerne Generelt, Egenskaber og Driver men herunder er der ingen .
Kører på en win2000.
Jeg skylder og sige at mine cd starter op automatisk, men at jeg gerne vil kunne slå det fra og til efter behov
Avatar billede stefmeister Nybegynder
16. marts 2004 - 22:03 #6
altså en cd du selv brænder ned som selv skal starte/starte et program?
Avatar billede sambo Nybegynder
16. marts 2004 - 22:04 #7
så kig i hjælp-programmet på din pc