Avatar billede zaym01 Nybegynder
16. marts 2004 - 18:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til MP3 afspiller

Hej

  Jeg vil gerne have en mp3 afspiller, men ved ikke rigtigt noget om dem, såsom hvad man skal kigge efter osv.

  Derfor vil jeg gerne vide om I ikke gider hjælpe mig lidt på vej. Vil gerne have en specifikt der er god. Loftet ligger på 1500 kr.

  ps. Der må gerne være plads til noget på den.
Avatar billede solen Nybegynder
16. marts 2004 - 18:34 #1
hmm prøv at lede på www.edbpriser.dk - der har du chancen for at finde noget brugbart
Avatar billede zaym01 Nybegynder
16. marts 2004 - 18:35 #2
Har prøvet. Problemet er jo at jeg ikke ved hvad jeg skal holde øje med.
Avatar billede solen Nybegynder
17. marts 2004 - 07:58 #3
Du skal kigge efter hvor mange MB der i de enkelte Mp3 afspiller og så skal du vurderer om udseende passer dig.