Avatar billede speedpow Nybegynder
04. februar 2001 - 13:02 Der er 27 kommentarer

Modem

Kan man overclocke sit modem, så man downloader hurtigere!!!
Avatar billede riversen Nybegynder
04. februar 2001 - 13:05 #1
nej, men du kan fx bruge en download accelerator..det skulle efter sigende øge hastighed. Prøv at søge på download.com
Avatar billede prodic Mester
04. februar 2001 - 13:05 #2
Kort sagt Nej, men du kan få programmer der pakker dataerne yderligere så kommer der mere igennem. Men om de virker....tjaa ikke såvidt jeg kan mærke.
Avatar billede seider Nybegynder
04. februar 2001 - 13:05 #3

Nej !

Du kan hente programmer der kan speed\'e hastigheden på overførelsen op. og du kan køre nogle komprimerings algoritmer i dit modem (MNP 0-10 og lignende).

Måske en firmware opgradering, kan hjælpe lidt.

/* Seider */
Avatar billede speedpow Nybegynder
04. februar 2001 - 13:07 #4
jeg har overklokket mit 56 k modem så jeg downloader 1 mb i sekundet!
Avatar billede speedpow Nybegynder
04. februar 2001 - 13:08 #5
er der nogen der kan stikke den!!!
Avatar billede twister10 Nybegynder
04. februar 2001 - 13:08 #6
Prøv at pille SAMTLIGE/ALLE telefoner og nr. visere tlfsvarere mv. af så der KUN er modemmet på linien...Så finder du ud af hvor hurtgt du kan køre :-)

B&O telefoner bla. støjer så meget på linien at det nedsætter handshake hastigheden når du ringer op :-)
Avatar billede twister10 Nybegynder
04. februar 2001 - 13:08 #7
SPEEDPOW, ja hvis du henter jen tekst HAHAHAHA
Avatar billede twister10 Nybegynder
04. februar 2001 - 13:08 #8
jen = ren
Avatar billede speedpow Nybegynder
04. februar 2001 - 13:09 #9
vil i have at vide hvordan!!! ha!!!
Avatar billede speedpow Nybegynder
04. februar 2001 - 13:10 #10
næ, jeg hentede lige the green mile i går!!! hahaha!!!
Avatar billede riversen Nybegynder
04. februar 2001 - 13:12 #11
så længe du ikke forklarer din påstand, så er det kun en påstand, ikke ikke et svar der kan bruges
Avatar billede speedpow Nybegynder
04. februar 2001 - 13:12 #12
man kan også få det til at downloade op 10 mb i sekundet, men så bliver man smidt af hele tiden!!!
Avatar billede speedpow Nybegynder
04. februar 2001 - 13:17 #13
jeg har et billeder af det hvis i vil se
Avatar billede prodic Mester
04. februar 2001 - 13:21 #14
sure - lad os da bare se det fakebilled.
Avatar billede speedpow Nybegynder
04. februar 2001 - 13:21 #15
jeg har været helt oppe på 512 mb i sekundet!!! det går stærkt!!!
Avatar billede speedpow Nybegynder
04. februar 2001 - 13:22 #16
det er ikke mit problem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede speedpow Nybegynder
04. februar 2001 - 13:24 #17
jeg har også prøvet at overclocke en T3 forbindelse helt op 5 gb i sekundet\"\"\"\"\"!!!!!!!!
Avatar billede zeropaq.dk Nybegynder
04. februar 2001 - 13:30 #18
Ja sikkert.. og min mor er en mand !
Avatar billede strax Nybegynder
04. februar 2001 - 13:33 #19
Ja, alt kan overclockes, jeg har overclocket min skærm så den viser jeres svar før I har skrevet dem ;-)
Avatar billede riversen Nybegynder
04. februar 2001 - 13:36 #20
strax: ååårh...hvordan gør du det?
Avatar billede twister10 Nybegynder
04. februar 2001 - 13:56 #21
*LOL* SpeedPow du er FOR meget hehehehe
Avatar billede zeropaq.dk Nybegynder
04. februar 2001 - 15:35 #22
Ja, jeg sidder her med 14.4 modem, men jeg har clocket det, så det svarer til noget alá jubii\'s 135 MBIT....
Avatar billede twister10 Nybegynder
04. februar 2001 - 15:38 #23
aha...Skulle I ikke løbe hen til patentkontoret i en fa***** fart :-)
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2001 - 22:15 #24
Jo det kan du faktisk godt speedpow, der findes programmer , som kan fininstille din forbindelse,så det gå stærkere. Endvider kan det også gå hurtigere, hvis du bruger et program, som f.eks. gozilla til download. En Browser som kan sætte skup i download er opera, med et 56 k modem, kan den godt starte ud med 12,5 k/sec, for så efter godt et minut at ende nede ved omkring  4,5 til 5,2 k/sec.

Jeg har selv et program som hedder speedlaan, som jeg har haft held med at få min downloads hastighed næsten fordoblet, når min internetudbyder smøgler i det. Så det afhænger meget af hvilken hastighed du kører med nu, det skriver du ikke noget om.
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2001 - 22:18 #25
Også skal jeg lige bemærke at i forbindelse med downloadhastighed, skal der også regnes med komprimering. Hvis man bruger windows 2000 til download, vil man bemærke at komprimering svinger ind i mellem, Komprimering er skyld i de høje hastigheds angivelser i opera.
Avatar billede elm Nybegynder
07. februar 2001 - 14:19 #26
Du kan OC din comport, ved hjælp af et program der hedder Shsmod, jeg bruger det selv og med mærkbar ændring.

Erik
Avatar billede netsjov Nybegynder
09. februar 2001 - 22:34 #27
kharder >> grunden tilat du downloader med 12,5 k/sek er at imens du fortæller computeren hvor filen skal ligge downloaden den til ram\'ne. Men gennemsnittet udregnes først fra du trykke ok. Dvs af gennemsnitshastigheden har langt højere end den burde.