Avatar billede johnstigers Seniormester
16. marts 2004 - 15:51 Der er 36 kommentarer og
1 løsning

3´er banden

Nu har jeg set det tit nok i min karma, og vil nu vide det.

Hvem i alverden er 3´er banden? Åbenbart skulle jeg være en af dem, men jag har altså ikke nogen som helst ide om hvem de sidste 2 skulle være...???
Avatar billede ird Praktikant
16. marts 2004 - 15:57 #1
*LOL* kunne forestille mig jeg er ef af dem :))
Nok fordi vi altid bakker hinanden op Stigers *G*
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. marts 2004 - 16:02 #2
ird> Du har sgu sikkert ret ;)
Ikke at jeg skulle have noget imod det, tværtimod :)

De fleste dårlige vurderinger af mig (og dig) er så langt ude at jeg slet ikke kan tage dem alvorligt ;)
Avatar billede ird Praktikant
16. marts 2004 - 16:03 #3
Må indrømme jeg har tabt lysten til E efterhånden, og ved mange af dem jeg kalder rigtige eksperter har det samme. Flere og flere små drenge"numser" er kommet til, og efter min mening ødelagt mere end gavnet :)
Synes det er fint at co'erne snart får mulighed for at slette/rette de latterlige karma tildelinger mange får herinde, men tror der går meget langtid iden det sker.
Ja, man kunne vælge at ignorer de karma tildelinger man får, men et eller andet sted irritere de mig totalt, og kan være årsagen til jeg daffer af.
Avatar billede ird Praktikant
16. marts 2004 - 16:03 #4
Enug min ven *G*
Avatar billede ird Praktikant
16. marts 2004 - 16:05 #5
Enig skulle der stå *G*

Her er mine sidste tildelinger:

Enhver kan blive vred. Men at blive vred på den rigtige person med den rigtige styrkegrad på det rigtige tidspunkt og af den rigtige grund - det er ikke let. Citat-->Aristoteles" jo, på dig er det nemt at blive vred, på det rigtige tidspunkt og med den rigtige styrkegrad og den rigtige grund. For du er da en paphat!

Så er politimand ird kommet på banen igen. Glemmer at svarer på spørgsmål men kigger kun efter om han kan finde fejl ved spørgeren, f.eks at han ikke har lukket gamle spørgsmål osv. Det er ikke dit job, så stop dog og deltag i spørgsmålene som os andre, det andet er sgu for småligt

og så

Hvordan kan du anklage htmlkongen for at krænke din ære, når du ikke har nogen? ///Love Saddam
Avatar billede ird Praktikant
16. marts 2004 - 16:06 #6
Men det er kun små tøsedrenge der ikke TØR skrive deres navn på *LOL*
De er jo helt tilgrin du!
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. marts 2004 - 16:14 #7
vedr.
"Så er politimand ird kommet på banen igen. Glemmer at svarer på spørgsmål men kigger kun efter om han kan finde fejl ved spørgeren, f.eks at han ikke har lukket gamle spørgsmål osv. Det er ikke dit job, så stop dog og deltag i spørgsmålene som os andre, det andet er sgu for småligt"
Der er en der, der ikke har fattet at det alles pligt på eksperten at sørge for at regler m.m. bliver overholdt - sørgeligt.
Avatar billede ird Praktikant
16. marts 2004 - 16:16 #8
Enig igen du!
Men lysten til at komme og hjælpe til på E, og så modtage denne slags latterligheder fra folk uden boller er totalt væk efterhånden.
Ja, ved de så for deres vilje, men så får jeg i det mindste ro
Avatar billede popsy Novice
16. marts 2004 - 16:19 #9
Øv, har i ligefrem fået et tilnavn :(
Avatar billede ird Praktikant
16. marts 2004 - 16:20 #10
:D du er bare misundelig
Avatar billede popsy Novice
16. marts 2004 - 16:21 #11
Jasq, jeg vil osse være med :D
Avatar billede ird Praktikant
16. marts 2004 - 16:25 #12
Stigers--> skal vi bytte karma tildelinger *G*
Din er vist ikke noget at klage over :)))
Avatar billede bartfreak Nybegynder
16. marts 2004 - 16:28 #13
Lars du glemte min..karma til dig..O)
Avatar billede ird Praktikant
16. marts 2004 - 16:30 #14
Fjern den bare bartfreak :)
Vil se om ikke jeg kan komme ned på 0 :)
Karmafunktionen på E er totalt tilgrin
Avatar billede bartfreak Nybegynder
16. marts 2004 - 16:34 #15
næ.-..for jeg mener hvad jeg skrev, er dog enig med at det er latterligt, men hvorfor lave bander..når folk gruppere sig, må det jo være fordi, de føler sig svage når de er alene.
og..alle er vel på en måde amatøre, jo mere man ved, jo mere ved man at man ikke ved..O)
Avatar billede ird Praktikant
16. marts 2004 - 16:37 #16
Jeg gruppere mig ikke med nogen, og kan godt fortælle folk hvad jeg mener uden at have folk i ryggen.

Har bedt alle der har givet mig karma, og som jeg ved har givet mig at de skal fjerne den nu
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. marts 2004 - 16:39 #17
bartfreak> hvilken bande snakker du om????
Avatar billede bartfreak Nybegynder
16. marts 2004 - 16:41 #18
at nogle åbenbart gruppere sig imod andre..triste tendenser.
Avatar billede ird Praktikant
16. marts 2004 - 16:45 #19
Der er INGEN der gruppere sig mod andre bartfreak.
Men det er flokken af tøsedrenge der ikke tør underskrive den karma de smider på folk der mener det.

Du vil gøre mig en tjeneste hvis du fjerner den på mig bartfreak :)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
16. marts 2004 - 16:46 #20
okay hvis du synes..
Avatar billede bartfreak Nybegynder
16. marts 2004 - 16:48 #21
øøø hvordan..?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
16. marts 2004 - 16:49 #22
og hvem giver karma til Lars, på mine vejne..*G*
Avatar billede ird Praktikant
16. marts 2004 - 16:50 #23
bare tryk på mit navn og "giv karma" derefter sætter du den bare til ingen
Avatar billede bartfreak Nybegynder
16. marts 2004 - 16:54 #24
okay..O)
Avatar billede ird Praktikant
16. marts 2004 - 16:56 #25
Viser bare hvordan folk kan misbruge karmafunktionen
Avatar billede lordhead Nybegynder
16. marts 2004 - 18:57 #26
Hvornår kan vi så give dig god karma igen? :)
Avatar billede ird Praktikant
16. marts 2004 - 18:58 #27
Tja lad os nu se om in konto kommer lidt på standbye :)
Er lidt mættet af E p.g.a. den karma, men nu må vi se
Avatar billede lordhead Nybegynder
16. marts 2004 - 19:08 #28
Ja, i må skynde jer lidt coAdmins(eller er det kun admin der har adgang til kodingen?)!
Avatar billede saddam_hussein Nybegynder
16. marts 2004 - 19:11 #29
IRD> Hvordan vil du så have jeg skrive under?
Avatar billede exp Juniormester
16. marts 2004 - 19:12 #30
Det er *kun* admin der har adgang til koden

Vi har ikke flere rettigheder end jer, ud over bruger-, spørgsmåls- og artikel-administration
Avatar billede lordhead Nybegynder
16. marts 2004 - 19:20 #31
exp > Fair nok, i er tilgivet :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. marts 2004 - 19:25 #32
Er det mig eller kom dette "spørgsmål" til at handle om alt andet end det der var meningen???
Avatar billede exp Juniormester
16. marts 2004 - 19:40 #33
john_stigers >>
Det skulle da ikke være første gang ;-)
Avatar billede lordhead Nybegynder
16. marts 2004 - 19:41 #34
Det er ikke dig der er noget i vejen med - det hænder bare at tingene går lidt op i fisk (!) ;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. marts 2004 - 19:43 #35
exp + lordhead> tjah.. i har sgu ret :)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
16. marts 2004 - 20:34 #36
Jeg melder mig til bandetjeneste, er der en signup funktion i 3.er banden, hellere det end børnebanden
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. marts 2004 - 11:02 #37
;)