Avatar billede farius Nybegynder
16. marts 2004 - 14:59 Der er 8 kommentarer

valg af hotel til privat brug

Jeg søger et Webhotel med ca. 200 mb plads.
Formålet med siden er at den skal fungere som en hjælp til andre studerende som bla. skal have mulighed for at hente mine gamle opgaver ned.
Jeg har prøvet B-one men de vil ikke tillade den slags.
Prisen er underordten men jeg stiller krav til optiden.

desuden skal der være mulighed for at oprette forum og e-mailadresser.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede medions Nybegynder
16. marts 2004 - 15:03 #1
Prøv www.dansite.dk

//>Rune
Avatar billede dd-man Nybegynder
16. marts 2004 - 15:13 #2
Vil anbefale www.csg.dk som jeg har gjort før. Jeg har aldrig oplevet nedetid, der er massere af plads, og de er meget fleksible (jeg har en speciel løsning hos dem).

prøv at skrive spørgsmålet til dem på info@csg.dk er sikker på det er noget du kan bruge.
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
16. marts 2004 - 15:15 #3
Vil give "dd-man" ret. Jeg har et webhotel hos www.csg.dk og oppetiden er meget høj,  har ikke oplevet nedetid selv. man kan få 100, 300 og 500 mb plads mener jeg vidst, og supporten er hurtig, har fået svar midt om natten før...
Avatar billede farius Nybegynder
16. marts 2004 - 15:27 #4
Jeg har lige sendt en mail til dem begge...
Hvad tager www.csg.dk for 500 mb???
Avatar billede kalb Nybegynder
16. marts 2004 - 15:28 #5
http://azero.dk/om-azero/
Prøv lige at tjekke den ud.
Avatar billede dd-man Nybegynder
16. marts 2004 - 15:29 #6
http://www.csg.dk/produkt.phtml?side=hotel
Tager 35 kr/mdr for 500 mb.
Avatar billede superbent Nybegynder
16. marts 2004 - 15:30 #7
www.csg.dk - dem har jeg også, vil sgu aldrig skifte, hvis de fortsætter med den gode service de har nu.
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
16. marts 2004 - 15:37 #8
azero.dk er dårlige! jeg har haft webhotel hos dem før, og det er svært at få tingene til at virke, plus at 2 år efter jeg sluttede som kunde hos dem, fik jeg en regning igen alligevel, og de ville sende mig til inkasso osv.
Jeg har mistet alt respekt for dem!

Jeg har andre folk til at bakke mine beretninger op, kig bare her:
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&group=dk.edb.internet.udbydere.webhotel

Der er mange som er utilfredse med de metoder de bruger, og de vil måske tage azero.dk op i Ekstrabladet eller kontanten i TV måske...