Avatar billede schmied Nybegynder
16. marts 2004 - 11:45 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Layout til stor hjemmeside

Hej,

Vi er ved at udvikle en ny hjemmeside i C# og der skal vi have et helt nyt layout. Der skal dog bibeholdes nogen ting. Hvis man kigger på en af siderne så vil man kunne se at der i toppen er sat nogen ancher ind som giver mulighed for at hoppe direkte ned til en produkt gruppe. Den funktion skal bibeholdes ellers er der fri tøjler til hvordan siden skal se ud.
Med i layoutet er design af en ny topbar

Vi skal have designet vores forside også og vi kunne derfor godt tænke os at den blev lavet og vi vil så vælge det bedste forslag og de/dem vil så komme til at lave resten af siden.
Resten af siden bliver selvfølig mod betaling.

Farverne skal holdes i rød, grå, sort og hvid.

Du skal have erfaring med layout og gerne fra tidligere hjemmesider.

Vores programmør har opstillet følgende krav som skal overholdes:

Du skal kende til CSS klasser, da der IKKE må være noget som helst designmæssigt i HTML (bortset fra positionsdesign der bør laves med tabeller for at være kompatibelt), alt visuelt design skal ligge som CSS, så det er nemt at opdatere og vedligeholde:
Ligesom der ikke må bruges font-tags i HTML'en
Eksempel:
<span class="bread-text-m">min tekst</span>

Det er et krav at sidebredden ikke bliver ændret da den så ikke kan printes ud på en normal printer

Du skal være opmærksom på at det er en hjemmeside som kommer op over 10000 varenr, så der skal derfor være så lidt html på siden som muligt

Du skal være indstillet at køre tæt kontakt med vores programmør og den ansvarlige for siden.

Kontakt:

Direktør
Martin Andresen / 66181966 / martin@schmiedmann.com

IT-ansvarlig
Bjarne Pedersen / 66181968 / web@schmiedmann.com
Avatar billede cdc Novice
16. marts 2004 - 13:09 #1
Du kan komme i kontakt med mig via mit minisite.

/cdc
Avatar billede arnely Novice
19. marts 2004 - 10:14 #2
Du kan kontakte mig via min hjemmeside http://home20.inet.tele.dk/mwc/
Mvh.
Morten - Odense NØ
Avatar billede mekawi Nybegynder
21. april 2004 - 22:35 #3
http://www.ipoint.dk
info@ipoint.dk
Avatar billede arnely Novice
22. april 2004 - 07:46 #4
Så vidt jeg ved er dette spørgsmål ikke længere aktuelt. For de har fundet hvad de skal bruge.
Har selv givet et bud, men måtte rykke for et svar.
Det fik jeg så, med en unskyldning om at man have glemt at melde tilbage.
Hvad skal jeg sige.....useriøst.
Avatar billede schmied Nybegynder
22. april 2004 - 09:08 #5
Det er jeg da ked af, men det kunne jo være at man måske havde meget travlt med andet og du er selvfølig 100% perfekt og glemmer aldrig noget!!

Bortset fra det så er spørgsmålet stadig åben - for næsten alle!
Avatar billede schmied Nybegynder
22. april 2004 - 09:10 #6
mekawj >> Jeg har lige kigget på din hjemmeside og det ser ret godt ud. Men jeg syntes ikke at jeg kunne finde dine referencer. Er der mulighed for at jeg kan få et link ??
Avatar billede arnely Novice
22. april 2004 - 10:16 #7
schmied så længe du vælger at ligge dit spørgsmål ud offenligt på Eksperten, må du respektere andres kommentar.
Men så vil jeg da gerne benytte lejligheden til at kommentere hvorfor, jeg syntes du er useriøs.
Jeg tro de fleste designer ved det kræver tid og kræfter, når et design skal udformes.
Og der er her din måske manglende forståelser, over ikke at kunne håndtere dette.
For mit vedkommende brugte jeg godt 30 timer på at komme med et oplæg til dig. Jeg arbejde seriøst, og forventede også en seriøs behandling fra din side.
Da jeg så rygger for et svar, efter 3 uger og får beskeden, "UPS det havde jeg glemt" men opgaven er gået til en anden. Så kan jeg ikke andet end og tage dig useriøs.
Mvh.Morten
Avatar billede schmied Nybegynder
22. april 2004 - 10:24 #8
Det er dit valg at tage det useriøst hvis du vil, men jeg havde sgu glemt det og jeg beklagede det også. Men jeg har fået ret mange henvendelser ind samt at jeg også har en helt ny hjemmeside som jeg skal holde styr på plus 117 andre ting, så kan det altså godt ske at jeg misser noget som jeg ikke burde misse.

Jeg kan godt respektere andres kommentar, men på den måde som du skrev det uden nogen videre forklaring så kan du da ikke forvente at jeg skal respektere en kommentar hvor der står "Hvad skal jeg sige.....useriøst.", det virker hellere ikke særligt seriøst på mig. Hvis du havde skrevet det på en ordentligt måde så ville jeg nok være noget mere forstående end når det står på sådan en måde.

Jeg har ikke den ringste ide om man bruger 3 eller 30 timer på et forslag, jeg er programmør og ikke designer, når du har brugt 30 timer kan jeg godt forstå at du gene vil have et svar. Men derfor kan man jo godt skrive pænt alligevel

MVH

Bjarne
Avatar billede arnely Novice
22. april 2004 - 12:03 #9
har læst dit kommentar :-)
Avatar billede predict Nybegynder
06. juli 2004 - 23:28 #10
well Spm er stadig åbent, er det fordi det stadig er aktuelt, eller blot fordi det ikke er lukket
Avatar billede predict Nybegynder
30. august 2004 - 12:07 #11
Nå men det er det vel så ikke, luk det dog!!!
Avatar billede schmied Nybegynder
30. august 2004 - 12:09 #12
Lukket