Avatar billede phantom_x Nybegynder
16. marts 2004 - 00:20 Der er 2 kommentarer

Musen går i mit grafikkort.

I noget tid har jeg haft problemer med at mit grafikkort, som er et Gforce fx 5900XT har kommet med beskeden: "The NVIDIA System Sentinel is reporting that the NVIDIA-powered Grapichs card is not receiving sufficient power" og så står der neden under at den har sænket ydelsen for at beskytte grafikkortet.
før kunne jeg ikke finde ud af hvad problemet skyldes, da jeg har en 500 W PSU så det er ikke der problemet ligger. Men idag opdagede jeg at når jeg brugte musehjulet til at scrolle op og ned var det at beskeden kom. Dette sker både i spil og på websider.

nogen der ved hvorfor dette sker?
Avatar billede tobias28 Praktikant
16. marts 2004 - 07:27 #1
prøv en anden mus....det kunne jo være, at denne havde en defekt!
Avatar billede phantom_x Nybegynder
16. marts 2004 - 14:49 #2
hmm der kom lige nye drivere igår til nvidia kort og det løste problemet med musen... dog er der stadig low preformance på grafikkortet og det køler ikke nok... så jeg sender det alligevel tilbage.