Avatar billede popstar Nybegynder
15. marts 2004 - 20:56 Der er 15 kommentarer og
4 løsninger

Kan www.B-one.dk anbefales?

Hejsa!

Jeg har siddet og bladret lidt i gamle spørgsmål på eksperten og ser at nogen har haft problemer med www.b-one.dk! Hvordan står det til i dag? - Nogen som kan anbefalde webhotellet? - Eller måske give bud på et alternativt webhotel i samme prisklasse...
Avatar billede bartz Praktikant
15. marts 2004 - 20:59 #1
Altså jeg ved sku ikke hvem man kan stole på... www.a0.dk stinker og alle de andre kender jeg ikke. Men jeg kender 1 ven som har b-one han synes det kører okai.. Jeg kan ikke sige mere end at det er sådan noget man bare må prøve sig frem med.. Nogen vil synes at b-one er okai andre vil synes det helt modsatte !!
Avatar billede ellebaek Nybegynder
15. marts 2004 - 20:59 #2
Jeg kender ikke til b-one og kan derfor ikke komme med hverken kritik eller positive bemærkninger mht. dem.

Selv har jeg et domæne hos www.starthotel.dk og har aldrig haft problemer med dem. De er billige og der er masser af serverplads.
alternativt kan vælges www.web10.dk
Avatar billede bartz Praktikant
15. marts 2004 - 21:03 #3
1 godt sted som jeg bruger er www.web52.dk, de er okai
Avatar billede popstar Nybegynder
15. marts 2004 - 21:04 #4
Det er nødvendigt for mig at webhotellet har webmail, da jeg har brug for online adgang til mail. Har www.starthotel.dk det?
Avatar billede ellebaek Nybegynder
15. marts 2004 - 21:05 #5
Ja, starthotel har også webmail...
Avatar billede ellebaek Nybegynder
15. marts 2004 - 21:05 #6
Avatar billede apo Praktikant
15. marts 2004 - 21:06 #7
Jeg har heller ikke kendskab til b-one, da jeg fravalgte dem til fordel for Cliche - www.cliche.dk

Jeg er selv utrolig tilfreds med Cliche, både m.h.t. pris, oppetid og muligheder.

Apo
Avatar billede apo Praktikant
15. marts 2004 - 21:07 #8
Glemte lige...

Cliche har bl.a. også webmail og statistik.

Apo
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
15. marts 2004 - 21:10 #9
Jeg bruger b-one og er meget positiv overfor deres produkt. Jeg har haft 2 minutter hvor jeg ikke har kunnet komme på siden, og der er jeg ikke sikker på at problemet var hos dem.
/Eric - http://www.konkurrencesvar.dk
Avatar billede popstar Nybegynder
15. marts 2004 - 21:11 #10
Jeg havde godt nok ikke nogen annelse over at der findes så mange billige webhoteller! ... http://www.cliche.dk/ tiltaler mig meget!
Avatar billede apo Praktikant
15. marts 2004 - 21:15 #11
Jeg har endnu ikke oplevet problemer med cliche, i de snart 4 måneder jeg har brugt dem :-)

Deres support besvarer forbavsende hurtigt på mails, i modsætning til andre udbydere (har jeg hørt).

Apo
Avatar billede popstar Nybegynder
15. marts 2004 - 21:20 #12
Tusind tak! - Jeg er nok snart ny kunde hos Cliche!

Tak for svarene - Jeg tvivler stadig på www.b-one.dk 's troværdighed...
Avatar billede apo Praktikant
15. marts 2004 - 21:28 #13
Det var så lidt, og tak for points :-)
Avatar billede soulmand Nybegynder
15. marts 2004 - 21:32 #14
Du har måske ikke set dette her spm: http://www.eksperten.dk/spm/473179

Som svar på dit spørgsmål kan jeg kun sige at det står rigtig godt til, og da jeg igennem mit arbejde er kunde hos og kender til en 10-12 andre (både små og store, samt meget dyre webhoteller)kan jeg kun sige at jeg har de bedste erfarringer med B-one.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
15. marts 2004 - 21:51 #15
Jeg skulle måske også nævne at mit valg på b-one var udfra hvad jeg har hørt

Tak for point :-)
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
15. marts 2004 - 21:54 #16
Jeg har nu været kunde hos dem i over 1 år, og har aldrig rigtig haft nogle problemer med dem. Min mail er nede en sjælden gang imellem lige som alle andre ... min mor bruger tdc som mailserver - den er nede 90% oftere end min. Jeg får altid hurtig svar på mine spørgsmål, og min side har jeg endnu ikke oplevet værende nede. De havde vist nogle startproblemer, men det er også snart 1 år siden. Jeg er meget tilfreds, og kunne slet ikke finde på at skifte til noget andet.
Avatar billede homemaker Nybegynder
28. marts 2004 - 17:17 #17
b-one.net er det bedste og billigste!!!
Avatar billede ghml Nybegynder
04. maj 2004 - 07:49 #18
Jeg har 3 domæner hos b-one.dk og jeg er meget tilfreds. B-one.dk har en god oppetid, dansk kontrolpanel, virusscanner og spamblocker som er NEM at aktivere. Det eneste dårlige ved b-one er at man ikke kan oprette subdomæner og at de ikke har en nyhedsbrevsystem.

Jeg har også et domæne hos www.surftown.dk og de er også gode! De har det fedeste nyhedsbrevsystem man kan interegrere uden meromkostninger.

Jeg har tidligere haft gullestrup.net og dem kan jeg IKKE anbefale. Var langt tid om at de kunne fatte at jeg ville opsige mit webhotel og MANGE nedetider.

B-one ER troværdige efter min mening!
Har hørt meget dårligt om Cliche.dk

Venligst
Kim
Avatar billede soulmand Nybegynder
04. maj 2004 - 23:23 #19
sayz it all:
'kom lige til at bestille et domæne for meget' - og reagerede ikke på rykkere førend at denne mail dukkede op:

"**mit navn**

Da vi ikke har modtaget en domæneformular til domænet *nn*.dk og
ikke registreret din indbetaling, har vi slettet din ordre.

Vi har ligeledes krediteret din faktura, således at du ikke har noget
skyldigt beløb udestående til hos.

Link til kreditnota:

http://www.b-one.net/pdfinvoice.do?code=*************

Såfremt du ønsker at bestille domænet igen, skal dette gøres ved at
gennemføre en ny bestilling på vores website. (www.b-one.net)

Med venlig hilsen
B-one

ups - nxt time, I will think bfore I click !