Avatar billede {dark} Nybegynder
04. februar 2001 - 00:10 Der er 10 kommentarer

!!!!!!!!!!!!! :( cpu er dum!!!!!

min cpu vil ikke rigtigt kører nogen spil(de begynder at hakke gevaldigt med mellemrum), min cpu virker MEGET langsom til tider, den kommer nogen gamge med en maget laaaaaaaaaaang \"biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip\" lyd(stopper aldrig og cpu fryser).

Specs:
AMD athlon 800 mhz
geforce 2 gtx
gigabyte moderboard
128 soundblaster(crative tror jeg nok)
128 md ram(har taget dem ud eftersom min computer slet ikke virkede med det i, og udskiftede det med 32 som virkede bedre)

så hvis nogen overhovedet fatter hoved og ende på hvad jeg fabler om så plzzzzz svar jeg vil blive yderst taknemmelig :)

PS:Der er nok ikke så meget håb igen så det går ikke noget hvis der ikke kommer nogen svar :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. februar 2001 - 00:12 #1
Download ny driver til dit GeForce :)
Avatar billede krusell Nybegynder
04. februar 2001 - 00:13 #2
Har du husket at installere win forfra?
Og 32 mb ram er ikke meget (alt for lidt til at kører noget som helst uden at det hakker...)
Avatar billede krusell Nybegynder
04. februar 2001 - 00:14 #3
Lyder forøvtigt også som at varme problem.
Check køler og temp.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
04. februar 2001 - 00:17 #4
Kun 32 ram er alene nok til at skabe det problem.
Avatar billede {dark} Nybegynder
04. februar 2001 - 00:46 #5
nanoq: har den nyeste
krusell:har installeret win forfra massere gange, og ja varmen er et problem.........men køler virker fint.
apollo69:ja,men med 128 fu**er den HELT op
Avatar billede apollo69 Nybegynder
04. februar 2001 - 00:55 #6
Har du mulighed for at låne ram et sted?
Det er helt sikkert der det hænger.
Avatar billede krusell Nybegynder
04. februar 2001 - 01:23 #7
Jep, det er meget sikkert rammen der er problemet...
Avatar billede zycho Nybegynder
04. februar 2001 - 15:43 #8
prøv at downloade driver til motherboard-chipsettet
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
05. februar 2001 - 11:59 #9
Ganske som zycho siger......hent de nyeste chipset drivere herfra: http://www.viatech.com/drivers/index.htm
Og som du oxo har fået afvide........32 mb. er ALT for lidt til din konfiguration.Det vil aldrig komme til at køre optimalt, tværtimod....:)
Avatar billede apollo69 Nybegynder
09. april 2001 - 22:13 #10
Lukketid....eller hva´