Avatar billede peterhh Nybegynder
15. marts 2004 - 17:07 Der er 8 kommentarer

Problem med afspilning af video?

Jeg har et problem med min Media Player, når jeg prøver at afspille nogle film eller klip så er skærmen konstant enten helt grøn eller bare helt fyldt med grønne firkanter, man kan lige skimte hvad der sker på filmen.
Jeg har Nimo Codec Pack 5.0 og DivX 5.02 installeret!

Hvad skal jeg gøre for at få de enkelte film til at afspille ordentligt?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
15. marts 2004 - 19:15 #1
har du prøvet dem i divxplayeren..

og hvilket codec er det..?

kan være du skal bruge en dvd afpiller powerdvd el. lign.
Men ellers prøv at tage en kopi, og ændre på four cc med avic
http://www.inmatrix.com/files/avic_download.shtml
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2004 - 21:28 #2
Det med grøn skærm er som regel et tegn på at du bruger et forældet DivX-codec til at afspille med, du kan blot hente et nyt på www.divx.com.
Avatar billede ird Praktikant
15. marts 2004 - 21:30 #3
Hent Gspot det fortæller dig hvilket codec du mangler

http://www.internetgames.dk/news_index1688.html
Avatar billede ird Praktikant
17. marts 2004 - 16:58 #4
fandt du udaf det?
Avatar billede peterhh Nybegynder
18. marts 2004 - 09:27 #5
Jeg har det nyeste DivX codec (DivXPro511Adware) og har også det nyeste Xvid Codec (xvidcore-1.0.0-rc3)

Jeg har OGSÅ G-Spot, og se hvad der sker når jeg skanner filmen:

http://www.stalkerzone.dk/upload/G-spot.JPG

Alt SKULLE virke, men skærmen er stadig grøn (det KUNNE godt se lidt ud som der ansigter er lilla)

Men desværre kan jeg stadig ikke få det til at virker, hvad kan det være?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
18. marts 2004 - 09:55 #6
en dårlig film ..måske..??
Avatar billede peterhh Nybegynder
19. marts 2004 - 17:09 #7
bartfreak>>

Hvordan gør man det der med four cc ??
Avatar billede bartfreak Nybegynder
19. marts 2004 - 17:54 #8
1. tager du en kopi..loader filmene i programmet, og ændre både lyd og billede til feks..divx..O)