Avatar billede cone63 Juniormester
15. marts 2004 - 13:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

registrering af foldere man har været inde i

Hej

Har et kort spørgsmål:

Det irriterer mig at andre kan se hvilke foldere på min pc jeg har været inde i. Jeg ved at jeg kan slette denne oversigt via internet explorer, men jeg vil stadig gerne beholde oversigten/autofuldførelse over besøgte websteder.

Er det muligt at få winXP til ikke at registrere besøgte foldere, men samtidig stadig registrere besøgte websteder?

Cone
Avatar billede magictouch Nybegynder
15. marts 2004 - 13:43 #1
Har du prøvet dig frem i - indstillinger-autofuldførelse
Men, hvor kan du se, hvilke mapper/folders du har været inde i?
Avatar billede serverservice Praktikant
15. marts 2004 - 16:23 #2
Du kan kun se hvilke mapper du har været i hvis du har indstillet auditing af object access.
Avatar billede hamish321 Nybegynder
15. marts 2004 - 17:19 #3
Hej Cone.

Højreklik på menuen "start", vælg "egenskaber" og derpå "Avanceret". Fjern fluebenet i nederste boks "Opret en liste over de senest anvendte dokumenter". Så forsvinder den fra start menuen, uden at det har nogen som helst indflydelse på autofuldførelse (der ændres andetsteds).

M.v.h.

Hamish
Avatar billede cone63 Juniormester
15. marts 2004 - 18:11 #4
magictouch: Man kan se hvilke mapper man har være i, når man f.eks. skriver "c:\" i adressefeltet i "denne computer"

dannyboyd: kan du uddybe det nærmere, ved ikke hvad det er

hamish: det er ikke senest anvendte dokumenter jeg mener - det har jeg allerede slået fra
Avatar billede serverservice Praktikant
15. marts 2004 - 18:17 #5
Nu ved jeg ikke om der er en forskel i xp , men hos mig (w2k)viser den kun mapper på drevet, med en c:\
Avatar billede magictouch Nybegynder
15. marts 2004 - 18:28 #6
Hvis du ikke normalt bruger adresse feltet kan du jo fjerne det. Elers kan du prøve det her, det er nok den nederste du skal have fat i:

My Computer Icon -  Displays My Documents Folders of Other User

Create a NoSharedDocuments string value in the following registry key and set the data value to 1.

For All Users: Start/Run/Regedit
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer

For Only Users That Are Logged on to the Computer: Start/Run/Regedit
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
Avatar billede cone63 Juniormester
07. maj 2004 - 17:10 #7
lukker