Avatar billede fusion-killer Nybegynder
15. marts 2004 - 11:35 Der er 4 kommentarer

inline frames how to

Jeg har det lille problem at jeg har oprettet 2 iframes på min hjemmeside en til menuen(I2) og en til indhold(I1) så har jeg det lille problem at jeg ikke kan få lov til at linke fra I2 til I1 uden at den skifter side...
hvad skal jeg gøre??
Avatar billede nidyahou Praktikant
15. marts 2004 - 12:20 #1
altså, hvis du i din I2 siger target="I1" så skifter I2 også til den side eller?
Avatar billede lordhead Nybegynder
15. marts 2004 - 12:23 #2
hvis du indsætter dette i din head-sektion, tror jeg den er der :)

<base target="I1" />
Avatar billede fusion-killer Nybegynder
15. marts 2004 - 12:32 #3
takker for svare med basetarget det virker nu takker mange gange
Avatar billede lordhead Nybegynder
15. marts 2004 - 13:02 #4
Det var da så lidt :-)