Avatar billede run75 Nybegynder
03. februar 2001 - 21:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

e-mail button

Hvordan laver jeg en knap med ref. til en e-mail adresse? (opstart af mail-program og den den slags) I stil med med html\'ens: mailto:send@post.nu
get my point?
Avatar billede madzzz2 Nybegynder
03. februar 2001 - 21:55 #1
Præcis samme måde!!
Avatar billede engrob Nybegynder
03. februar 2001 - 22:04 #2
Du markerer den knap der skal være et link, og trykker F8 (eller Insert -> Convert to symbol. Derved laver du et symbol, og du skal sætte symbolet til at være en \'button\'. Så finder du actions frem og laver en get url, og der hvor der står url skriver du mailto:send@post.nu
Avatar billede autoexe.bat Nybegynder
06. februar 2001 - 20:07 #3
du kan også bare køre det at du markere en knap og så i en af de små kasse menuer som er på skærmer (jeg mener det er properties men ikke sikker) er der et sted hvor der står url der skriver du det eller har \"engrob\" ret!
Avatar billede run75 Nybegynder
06. februar 2001 - 22:47 #4
jeps jeg tror på jer (også det jeg prøvede først). Men ud på de sene natte-timer bliver kommaer, punktumer og mellemrum svære at skele fra hinanden.